اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان کردستان خبر داد

برگزاری رقابت‌های گلبال کردستان در دهه فجر

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان کردستان از برگزاری رقابت‌های گلبال دهه‌فجر استان با حضور تیم‌هایی از سقز، مریوان، کامیاران، بانه و 2 تیم از سنندج در بخش مردان خبر داد.

برگزاری رقابت‌های گلبال کردستان در دهه فجر

هوشنگ شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: قرار است برای گذراندن آخرین و جدیدترین قوانین داوری گلبال مختص سال‌های 2014 تا 2017 به فنلاند سفر کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه خود من یکی از بالاترین رد‌ه‌های داوری جهان را در اختیار دارم و با توجه به اینکه هر چهار سال قوانین این رشته تغییر می‌کند ما موظف هستیم با گذراندن این دوره‌ها قوانین جدید را به داوران سایر نقاط دنیا انتقال بدهیم.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان استان کردستان ادامه داد: به همراه من رضا دهقان نیز دیگر داور بین‌المللی ایران در این دوره حضور پیدا می‌کند و پس از پایان دوره در تورنمنتی که در فنلاند برگزار خواهد شد، قضاوت می‌کنیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: در این تورنمنت، علاوه بر کشور میزبان تیم‌های لیتوانی، الجزایر، روسیه، کانادا، شرکت دارند و این مسابقات حکم نخستین بازی‌هایی را دارد که با قوانین جدید برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت بانوان در ورزش‌های نابینایان استان بهتر از آقایان است، خاطرنشان کرد: رشته شطرنج نابینایان ویژه خانم‌ها را راه‌‌اندازی و به شکل خوبی از آن استقبال به عمل آمده است.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان استان کردستان افزود: تیم پاورلیفتینگ نابینایان استان نیز خود را برای رقابت‌های کشوری این رشته آماده می‌کند که قرار است در نیمه نخست بهمن‌ماه برگزار شود.

شریعتی افزود: تیم شطرنج نابینایان بانوی استان پنجم بهمن‌ماه در مسابقات قهرمانی کشور این رشته در بهشهر حضور خواهد یافت ضمن اینکه تیم بانوان گلبال استان در رقابت‌های سه‌جانبه به منظور آمادگی برای حضور در رقابت‌های کشوری شرکت می‌کند.

وی افزود: رقابت‌های گلبال دهه فجر استان نیز با حضور تیم‌هایی از سقز، مریوان، کامیاران، بانه و 2 تیم از سنندج در بخش مردان نیز به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79012/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول