اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر در دماوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: بیشتر سالن‌های ورزشی شهرستان دماوند در ایام مبارک دهه فجر به برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی در این ایام اختصاص خواهد یافت.

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، سعید سنقری امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دهه فجر 92 در شهرستان دماوند بیان کرد: همه هیئت‌ها باید برنامه‏‌های پیش‌بینی شده خود را به صورت مصور به اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند اعلام کنند تا هماهنگی لازم در برگزاری مسابقات و افتتاحیه جشنواره فجر 92 صورت پذیرد.

وی در ادامه نکاتی پیرامون برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: هیئت‌ها با اجرای مسابقات ورزشی، فضای سالن‌ها را پرهیجان و مملو از ورزشکار و تماشاچی کنند و از تمام امکانات در جهت هرچه باشکوه‌‏تر شدن این مراسم بهره گیرند.

در پایان، هیئت‏‌های ورزشی دماوند، برنامه‌ها و نظرات خود را اعلام کردند و در خصوص نحوه اجرای برنامه‌ها و عدم تداخل مسابقات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جلسه برنامه‏‌ریزی و هماهنگی هیئت‏‌های ورزشی در خصوص برنامه‌‏های فرهنگی و ورزشی فجر 92 شهرستان دماوند با حضور رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند به همراه همه هیئت‌های ورزشی در دفتر اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2568/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول