اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان خبر داد

راه‌اندازی 22 کمیته ستاد دهه فجر در خوزستان

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان از راه‌اندازی 22 کمیته ستاد دهه فجر در استان خبر داد.

راه‌اندازی 22 کمیته ستاد دهه فجر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سعید جعفری ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوانان سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هم اکنون 22 کمیته در ستاد دهه فجر استان خوزستان فعال شده است.

وی در ادامه به انتظارات خود از کمیته کودک و نوجوان استان به عنوان یکی از کمیته های فعال در سطح کشور اشاره کرد و افزود: اعضای این کمیته می‌توانند با برنامه ریزی در برگزاری مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) به صورت متحدالشکل و با همکاری آموزش و پرورش برنامه خوبی را اجرا کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان در ادامه به توانایی‌های کانون در اجرای ویژه برنامه های خاص کودک و نوجوان اشاره کرد و از دیگر سازمان‌ها با توجه به اعلام آمادی کانون خواست که به نحو شایسته از این پتانسیل خوب در آشناسازی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین الگو سازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بهترین استفاده را کنند.

در ادامه این مراسم همچنین نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) و صدا و سیمای مرکز خوزستان به ایراد سخن پرداختند و توافق کردند دوم بهمن ماه جلسه در دوم این کمیته به ارائه برنامه‌های پیشنهادی و تحلیل و برسی و اجماع آن‌ها بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اعضای کمیته کودک و نوجوان سی و پنجمین سالگرد ایام الله دهه فجر استان خوزستان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کودکان معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی، معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز خوزستان هستند و مسئولیت این کمیته از سوی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به کانون واگذار شده است.

انتهای پیام/72001/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول