اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد

ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی در برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در برگزاری جشن‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر باید تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان در اولویت قرار داشته باشد.

ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی در برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نخستین نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر در استان البرز بعد از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی توسط مردم ایران زیر پرچم مرجعیت معظم شیعه به پیروزی رسید و هر سال جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب به صورت مردمی و با حضور خودجوش ملت ایران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بنابراین دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای مسئول در برگزاری این مراسم‌ها و جشن‌ها تنها نقش بستر‌سازی و هماهنگی را بر عهده دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: با توجه به اینکه این جشن‌ها به صورت مردمی و با حضور خود آنها برگزار می‌شود، لازم است که کارهای مربوط به هماهنگی و تدارکات لازم برای بسترسازی از سوی مسئولان انجام شود که در همین راستا این شورا برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان البرز فعالیت‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده است.

روحی یزدی تاکید کرد: مهمترین اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در برگزاری مراسم‌های ویژه این ایام غرور‌آفرین تلاش برای تعمیق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و انتقال این پیام به نسل جوان است.

در ادامه این مراسم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کرج نیز طی سخنانی اظهار داشت: هر ساله شاهد برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور هستیم و این مراسم‌ با گذشت بیش از 3 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، همچنان باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: مسئولان ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر باید در زمان برنامه‌ریزی و اجرای این جشن‌ها به کارهایی که در گذشته انجام شده، اکتفا نکرده و با نوآوری و خلاقیت‌، شرایط جذب بیشتر نسل جوان را فراهم کنند.

امام جمعه شهرستان کرج گفت: در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر باید تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اصولی که مردم در زمان مبارزات انقلابی به دنبال تحقق آن بودند، در اولویت قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی همدانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی الگویی برای مسلمانان سراسر جهان است و به همین دلیل کشورهای استکباری تلاش زیادی برای ضربه زدن به ایران اسلامی انجام می‌دهند، اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران این توطئه‌ها خنثی شده و باید در برگزاری جشن‌های ایام الله دهه مبارک فجر به این مسائل بیش از گذشته توجه شود.

لازم به توضیح است،‌ در این نشست که با حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز و در دفتر وی برگزار شد، کمیته‌های تخصصی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و اعضای این ستادها معرفی و چارچوب فعالیت و وظایف هر ستاد مشخص شد.

انتهای پیام/2302/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول