اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

بهره‌مندی 305 مددجو از خدمات مشاوره گروهی در خراسان جنوبی

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از ارائه مشاوره‌های گروهی در پنج جلسه با حضور 305 مددجو در خراسان جنوبی خبر داد.

بهره‌مندی 305 مددجو از خدمات مشاوره گروهی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان خراسان جنوبی، محمد عرب اظهار داشت: اغلب گروه‌های زیرپوشش کمیته امداد شامل زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج هستند.

وی با اشاره به اینکه این نهاد به منظور افزایش توانایی و همچنین ارتقای سطح آگاهی آنها اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین ارائه مشاوره‌های گروهی و فردی می‌کند، ادامه داد: اخیراً نیز یک دوره مشاوره‌های گروهی با عنوان پیشگیری از افسردگی در دختران بازمانده از ازدواج و تحصیل با رویکرد کارآفرینی در سطح استان برگزار شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه دوره‌های مشاوره مذکور در قالب پنج جلسه با حضور 305 مددجو برگزار شده است، افزود: در این جلسات مشاوره، راهکارهای افزایش اعتماد به نفس، پرورش خلاقیت و پذیرش خود به مددجویان آموزش داده شد.

عرب ارائه رویکردهای جدید کمیته امداد در قالب توانمندسازی و پتانسیل امداد به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، برنامه‌ریزی در رابطه با اوقات فراغت را از دیگر موضوعات ارائه شده در جلسه‌های مشاوره عنوان و تصریح کرد: تشکیل زندگی هدفمند، مهارت‌آموزی و امید داشتن به زندگی و ادامه تحصیل را نیز از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه‌های مشاوره به مددجویان عنوان کرد.

انتهای پیام/22482/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول