اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جزایری:

ایران در کمال بی‌اعتمادی در مذاکرات ژنو حاضر می‌شود

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مذاکرات ژنو 2 گفت: ایران در کمال بی‌اعتمادی در مذاکرات حاضر می‌شود و این بی‌اعتمادی‌ها تنها مربوط به ملت ایران نیست بلکه دیگر کشورها نیز کم‌ترین اعتمادی به آمریکایی‌ها ندارند.

ایران در کمال بی‌اعتمادی در مذاکرات ژنو حاضر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار سید مسعود جزایری صبح امروز در جمع پاسداران سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: برای مقابله با دشمن، آنچه حرف اول را می‌زند، دشمن شناسی است و باید طیف دشمن را شناخت زیرا دشمن هر روز با چهره‌ای جدید و با حربه‌ای جدید وارد میدان می‌شود.

وی بیان کرد: در طول تاریخ، دشمن شناسی همواره بحثی جدی و مورد توجه بوده‌اند و جوامعی که درک درستی از دشمن داشته‌اند، همواره پیروز میدان بوده‌اند.

جزایری بیان کرد: در دنیای امروز نیز دشمن ماهیت متفاوتی دارد به همین دلیل دشمن شناسی و توجه به این مهم، اهمیت بیشتری در دنیای امروز پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن یک روز با استفاده از ابزار مادیات و قدرت‌گرایی، روز دیگر با جنگ نرم، یک روز دیگر با اقدامات اقتصادی و ... وارد میدان می‌شود و هر بار که از اقدامات خود نتیجه نگیرد، روش دیگری را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

جزایری ادامه داد: دشمن کشور اسلامی ما نیز تاکنون با اقدامات متعدد نظامی، سیاسی، دیپلماسی، فرهنگی و ... وارد میدان شده و امیدوار است که نتیجه بگیرد اما تاکنون موفق نشده است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: غرب و آمریکا می‌خواهند مدل زندگی ما را تغییر دهند و الگوهای مدنظر خود را در کشور پیاده کنند تا آن طور که آنها صلاح می‌دانند، سبک زندگی ما را تعریف کنند اما ملت ایران همواره مقابل آنها ایستاده و رویه و سبک زندگی خود که بر اساس حکومت اسلامی است، ارائه داده و دشمن با این موضوع مشکل دارد.

سردار جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات ژنو 2 خاطرنشان کرد: اصل انجام این مذاکرات مورد تأیید و نظر نظام است و اینکه ما بتوانیم با مذاکره باری از بارهایی که دشمن و مخالفان نظام بر کشور ما تحمیل کردند برداریم، یک پدیده مثبت محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: توجه کنیم کسانی که خود پدید آورنده این مشکلات برای کشور ما هستند به این راحتی دست از دشمنی‌ها و اقدامات ضد ایرانی و ضد اسلامی خود بر نمی‌دارند.

سردار جزایری تصریح کرد: مفهوم دیگر این کلام این است که ایران در کمال بی‌اعتمادی در مذاکرات حاضر می‌شود به طوری که هوشیاری ما در مذاکرات باید 100 درصد باشد.

وی خاطرنشان کرد: این بی‌اعتمادی‌ها تنها مربوط به ملت ایران نیست بلکه دولت و مردم سوریه نیز کمترین اعتمادی به آمریکایی‌ها و کسانی که جنگ را به کشور سوریه و مقاومت تحمیل کردند، ندارند اما ممکن است در مذاکرات حضور یابند تا حق ملت سوریه را با این حضور به دست بیاورند.

انتهای پیام/2464/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول