اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه چالوس:

9 دی روز دشمن‌شناسی است

فرمانده سپاه ناحیه چالوس گفت: نهم دی ‌ماه روز بصیرت و دشمن‌شناسی و تجدید میثاق امت با ولایت و رهبری است.

9 دی روز دشمن‌شناسی است

 علیرضا طاولی در گفت‌وگو با فارس در چالوس افزود: در سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری برخی از نامزدهای انتخاباتی به بهانه‌ تقلب در انتخابات و عدم پذیرش قانون زمینه‌ساز توطئه و فتنه بزرگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه بی‌حرمتی و هتاکی عناصر فتنه‌گر داخلی و خارجی منجر به هتک حرمت عاشورای حسینی شد، اظهار داشت: مردم متعهد و ولایت‌مدار ایران پس از تحمل چند ماه فتنه از سوی فتنه‌گران در روز 9 دی به‌صورت خودجوش به صحنه آمدند و راهپیمایی بی‌نظیری را در تاریخ انقلاب رقم زدند.

طاولی تصریح کرد: از آنجایی‌که این حرکت مردمی در خنثی‌کردن فتنه عوامل فتنه‌گر نشان از عمق بصیرت مردم هشیار نظام اسلامی ما بود، به "روز بصیرت" نامگذاری شد.

وی خاطر نشان کرد: عظمت این حماسه جایگاه مستحکم ولایت و وفاداری ملت به انقلاب و رهبری و اصول ارزش‌های انقلاب را به اثبات رساند.

فرمانده سپاه ناحیه چالوس درباره عظمت حماسه 9 دی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امام خامنه‌ای فرمودند:" راهپیمایی 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی بود."

وی به تداوم بصیرت و هوشیاری ملت ایران تأکید کرد و عنوان داشت: فتنه‌گران هرگز به فراموشی سپرده نمی‌شوند و حرکت در مسیر ولایت و تبعیت از مقام معظم رهبری و حضور در تمام عرصه‌های انقلاب، راه تداوم انقلاب و خنثی کردن هر گونه توطئه و فتنه‌گری است.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول