اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان:

گیلانی‌ها پیشتاز دشمن‌شناسی در 8 دی شدند

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: گیلانی‌ها در هشتم دی ماه سال 88 پیشتاز دشمن‌شناسی و بصیرت شدند.

گیلانی‌ها پیشتاز دشمن‌شناسی در 8 دی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد جمالی بعد از ظهر امروز در جلسه بسیج طلاب و روحانیون گیلان هشتم دی ماه سال 1388 را یادآور حماسه ماندگار مردم این استان در مقابله با فتنه‌گران خواند و اظهار کرد: مردم گیلان در هشتم دی سال 88 با راهپیمایی تاریخی از مصلای امام خمینی (ره) تا میدان شهدای ذهاب انزجار خود از فتنه‌گران، اغتشاش‌گران، آشوب‌طلبان و حامیان خارجی آنها را اعلام کردند.

وی مردم گیلان را پیشتاز در دشمن‌شناسی و بصیرت عنوان کرد و افزود: گیلانی‌ها یک روز زودتر از دیگر مناطق کشور به خیابان‌ها آمدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.

جمالی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از حرکت درخشان مردم گیلان قدردانی کردند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم گیلان فرمودند که «رشت جزو معدود مناطقی بود که یک روز زودتر از حرکت خودجوش ملت در هشتم دی ماه سال 88 به صحنه حضور مردم در مقابله با فتنه‌گران تبدیل شد».

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان خاطرنشان کرد: استمرار حرکت ولایتمدارانه مردم گیلان توسط مردم سراسر ایران منجر به حماسه تاریخی 9 دی شد.

وی با اشاره به هوشیاری مردم متدین در تبعیت از ولایت، تصریح کرد: مسئولان باید قدردان ملت ایران باشند و در برطرف کردن مشکلات مردم تلاش بیشتری انجام دهند.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول