اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

حماسه 9 دی برخواسته از بصیرت و دشمن‌شناسی مردم بود

امام جمعه برازجان گفت: حماسه 9 دی برخواسته از بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ولایتمدار ایران اسلامی بود.

حماسه 9 دی برخواسته از بصیرت و دشمن‌شناسی مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: گناه و ناپاکی موجب خشم خداوند و نزول بلا برای گناهکار می‌شود.

وی با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) افزود: پیامبر اسلام (ص) به فرموده قرآن اسوه حسنه است و الگویی برای بشریت به شمار می‌رود.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به روز ثبت احوال خاطرنشان کرد: نقش آمار در برنامه‌ریزی‌ها بسیار تاثیرگذار و مهم است و بدون آمار نمی‌توانیم به موفقیت برسیم.

مصلح در بخش دیگر به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی اشاره کرد و یادآور شد: خانواده‌ها باید افراد بی‌سواد را به آموزش و پرورش و نهضت معرفی کنند تا شاهد ریشه‌کنی بیسوادی در جامعه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حماسه 9 دی تصریح کرد: حماسه 9 دی برخواسته از بصیرت و دشمن‌شناسی مردم بود و این روز تاریخی نقطه عطفی در معادلات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه برازجان ابراز داشت: حرمت‌شکنی بی‌محابا به ارزش‌های اسلامی و مقدسات در عاشورای سال 88 توسط فتنه‌گران، علاوه بر نشان دادن ماهیت انحراف باعث شد خشم انقلابی مردم به جوش بیاید و حماسه 9 دی خلق شود.

مصلح با بیان اینکه 9 دی در تاریخ ماندگار است و بدون تردید این روز باطل‌السحر فتنه بود، تاکید کرد: این روز یک روز خودجوش بود که قوی‌ترین و آخرین ضربه را بر دشمن وارد کرد و این حرکت مردم در شرایط غبارآلود اهمیت زیادی داشت.

وی به دستاوردهای 9 دی اشاره کرد و افزود: افزایش استحکام و اقتدار نظام، تقویت باور به وجود جنگ نرم، کنار رفتن نقاب‌ها و شناسایی انقلابیون واقعی از غیرواقعی از دستاوردهای این روز است.

وی بیان کرد: 9 دی در واقع رفراندوم ملی در دفاع از رهبری و نظام بود و موجبات افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام شد.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول