اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

بانک جامع اطلاعاتی هنرمندان شهدا در قزوین راه‌اندازی شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بانک جامع اطلاعاتی هنرمندان شهدا با هدف معرفی آنان به مردم در قزوین راه‌اندازی شود.

بانک جامع اطلاعاتی هنرمندان شهدا در قزوین راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی صبح امروز در نخستین یادواره شهدای هنرمند استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بانک جامع اطلاعاتی هنرمندان شهدا در قزوین راه‌اندازی نشده است.

وی افزود: باید تصاویر، وصیت‌نامه و دل‌نوشته‌های این شهدای هنرمند را در قالب بانک یاد شده جمع‌آوری و ساماندهی شود تا هنرمندان و مردم بیشتر با آنان آشنا شوند.

رئیس بسیج هنرمندان استان قزوین با اشاره به اینکه شهدای هنرمند سرمایه بزرگ کشور ما هستند، بیان کرد: هنرمندان امروز وظیفه سنگین‌تری نسبت به دیگران دارند و باید در این مسیر گام بردارند تا شهدا را بیشتر به مردم معرفی کنند.

محمدی با بیان اینکه فعالیت هنرمند در حوزه ایثار و شهادت از اهمیت و ارزش والایی برخوردار است، ابراز داشت: وظیفه امروز هنرمندان برجسته کردن زیبایی‌های ذات اقدس الهی در جامعه است و آنان باید در این راستا گام‌های محکمی بردارد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر هنرمند باید نعمت‌ها و زیبایی‌های خداوند را به اندازه توان خود به مردم معرفی کند، بیان کرد: این وظیفه سنگینی است که باید برای تحقق آن تلاش مضاعفی کرد.

محمدی با بیان اینکه شهدای هنرمند توانستند از خاک به افلاک پرواز کنند، خاطرنشان کرد: این شهدا توانستند زیبایی‌های طبیعی را در جامعه متجلی کنند و به لقای الهی برسند که تحقق این مهم اوج هنر است.

این مسئول با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه خون پاک شهدای هنرمند بهترین سرمایه نسل حاضر هنرمندان ماست، عنوان کرد: ایشان شهادت را به عنوان هنر مردان می‌دانستند که برگزاری این همایش باشکوه نیز نوید بخش این موضوع است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای هنرمندان مانند شهدا مظلوم واقع شده است، ابراز داشت: این مراسم نخستین یادواره‌ای است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که این بیانگر مظلومیت این شهدا است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنرمندان زبان آتشین، قلم رسا و بیان بالایی دارند و می‌توانند در راستای هدایت جامعه نقش بسزایی را ایفا کنند بر این اساس آنان باید در تحقق این مهم همت کنند.

رئیس بسیج هنرمندان استان قزوین بیان کرد: هنرمندانی که در عرصه هنر در زمینه‌های خط، نقاشی، خوشنویسی، تئاتر و بازیگری گام برمی‌دارند باید بدانند که فعالیت آنها یک حرکت ماندگار در جامعه است بر این اساس در این حوزه تلاش کنند.

انتهای پیام/77009/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول