اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان کرمانشاه:

سیاست بسیج هنرمندان پرداختن به اصول انسانی و ارزش‌هاست

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه بیان اینکه از آثاری که در راستای سیاست‌های سازمان بسیج هنرمندان است، حمایت می‌کنیم، گفت: سیاست‌های سازمان بسیج هنرمندان پرداختن به اصول انسانی و ارزش‌هاست.

سیاست بسیج هنرمندان پرداختن به اصول انسانی و ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صلاح‌الدین قره‌تپه بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان استان کرمانشاه اظهار داشت: اصلی‌ترین ابزار دشمن برای مقابله با اندیشه‌های اسلامی ما هنر و رسانه است.

قره‌تپه ادامه داد: هالیوود مسیر اهداف پلید دنیای استکبار را با تاثیرگذاری بر روی افکار مردم هموار می‌کند و دشمنان با حمایت از ضدارزش‌ها و مسائل ضداخلاقی بنا دارند باورهای ما را به چالش بکشند.

وی با اشاره به اینکه رسالت هنرمندان بسیار سنگین است، تصریح کرد: زبان هنر قوی‌ترین موضع برای پاسخ به دشمنان است و البته هنر باید در مسیر ارزش‌ها و بر مبنای اندیشه‌های والای اسلامی حرکت کند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه افزود: یک هنرمند مسلمان می‌تواند با ساخت فیلم‌های مناسب و پرمحتوا، بسیاری از مشکلات فکری افراد را رفع کند.

این مسئول با بیان اینکه بنا داریم در بسیج هنرمندان از آثاری که در راستای سیاست‌های سازمان بسیج هنرمندان است، حمایت کنیم، گفت: سیاست‌های سازمان بسیج هنرمندان پرداختن به اصول انسانی و ارزش‌هاست که موجب انسان‌سازی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هنر آیینی و دینی مورد حمایت قرار می‌گیرد، متذکر شد: آثار هنری را مورد حمایت قرار می‌دهیم که مورد تایید کارشناسان مجرب سازمان بسیج هنرمندان قرار بگیرد.

قره‌تپه زندگی علما و دفاع مقدس را از جمله زمینه‌ها و ظرفیت‌های عظیمی دانست که هنرمندان می‌توانند با پرداختن به آن، آثار فاخر و ارزشمندی بسازند.

این مسئول از ارسال 118 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خبر داد و گفت: 21 فیلم مستند، داستانی و انیمیشن و 24 فیلم‌نامه به جشنواره راه پیدا کرد و در نهایت از بین این آثار از اثرهای برتر تقدیر به‌عمل می‌آید.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول