اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تقدیر از آثار و هنرمندان برتر

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان کرمانشاه برگزار شد

مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان استان کرمانشاه امروز با تقدیر از آثار و نفرات برگزیده در سینما آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد.

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان استان کرمانشاه عصر امروز با حضور بهرام میرزایی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان، مسئولان، اعضای شورای اسلامی شهر، هنرمندان و هنردوستان کرمانشاه با تقدیر از آثار و نفرات برگزیده در سینما آزادی این شهر برگزار شد.

در این جشنواره با حضور مسئولان و اهالی هنر از خانواده شهید هنرمند فریبرز یزدان‌شناس تجلیل شد و فیلم داستانی شهر خوب اثری از حامد حیدری‌ذاکر و مستندهای همدم صبح و زنجیره عشق از سامان آریان‌پور و دیده گیان از لطیف فتاحی به‌ عنوان بهترین فیلم داستانی و مستند انتخاب شد.

انیمیشن توپ باارزش از ایوب بلندین، و فیلم‌نامه‌های کلید از کیومرث رضایی، صراط از سهیلا رمیم، دستی برای دعا از ناهید قادری و کوچ سبز از مهدی پاک به‌ عنوان آثار برتر در بخش مربوطه اعلام شدند.

جواد قادری به‌ عنوان بهترین بازیگر مرد و طیبه قاسم‌پور به ‌عنوان بهترین بازیگر زن در فیلم شهر خوب شناخته شدند و از مرتضی محجوبی بازیگر معلول برای بازی در فیلم بالاتر از آسمان تقدیر به عمل آمد.

بهترین صدابرداری به کوروش بشکوه برای فیلم شهر خوب، بهترین نویسندگی به سامان آریان‌پور و مسعود پاریاب برای فیلم همدم صبح، بهترین تصویربرداری و تدوین به اصغر لائی در فیلم‌های همدم صبح و دیده گیان تعلق گرفت.

جایزه بهترین ایده برتر فیلم به فیلم‌های زمین جایی برای زیستن از عابدین محمدی، هدیه‌ای برای بابا از صفیه پرویز و پایانی بر هبوط از میلاد حسینی اختصاص داده شد.

از کامران رضایی، سیروس زارعی و یزدان پرونده داوران هیئت انتخاب، کوروش زارعی، سهیل دینوری و یزدان پرونده هیئت داوران نهایی و امیر کرم داور ناظر تجلیل به ‌عمل آمد.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول