اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان تأکید کرد

لزوم بازتاب هنرمندانه دستاوردهای انقلاب

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: لازم است دستاوردهای بزرگ انقلاب به شکلی هنرمندانه برای مخاطبان امروز بازتاب داده شود.

لزوم بازتاب هنرمندانه دستاوردهای انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا مجردی ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر در محل صدا و سیمای استان کردستان اظهار داشت: توجه به شخصیت‌های محلی و بومی و پرهیز از رفتار کلیشه‌ای از جمله موضوعاتی است که باید مدّنظر قرار بگیرد.

وی با تأکید بر لزوم دخیل کردن تمامی صاحب‌نظران در خصوص تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: استفاده از ظرفیت علمای تسنن و تشیع در این امر می‌تواند راهگشا باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه توجه به بخش علمی مغفول مانده است خاطرنشان کرد: باید برای بیان دستاوردها از این منظر نیز توجهات لازم صورت بگیرد.

مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر کردستان تصریح کرد: لازم است دستاوردهای بزرگ انقلاب به شکلی هنرمندانه برای مخاطبان امروز بازتاب داده شود.

مجردی با بیان اینکه پاک‌ترین و منصف‌ترین رسانه‌ها در ایران وجود دارند گفت: استفاده از ظرفیت موسیقی در استان کردستان و اثرگذاری فراوانی که دارد یکی دیگر از راهکارها برای تببین ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌ ویژه در استان کردستان است.

برگزاری همزمان جشنواره فیلم و شب هنر انقلاب

در ادامه این جلسه نماینده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در این جلسه به بیان برخی برنامه‌های در دستور کار این سازمان به مناسبت ایام دهه فجر پرداخت.

شهرام شیخی، برگزاری جلسه با خانه مطبوعات و سرای روزنامه‌نگاران، جشن انقلاب، محافل انس با قرآن و برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان‌های مختلف را بخشی از این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی برگزاری شب‌های موسیقی کردستان، اکران همزمان جشنواره فیلم فجر و شب هنر انقلاب با همکاری حوزه هنری را از برنامه‌های این مجموعه عنوان کرد.

شیخی همچنین به برخی برنامه‌ها در این ایام ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: نشست هنرمندان و روزنامه‌نگاران مروج هنر انقلاب، سرکشی از مادران شهدای شاخص و نشست مطبوعاتی جایگاه زن کرد در انقلاب از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: برگزاری جشن انقلاب ویژه بانوان و دختران، دیدار بانوان هنرمند با ائمه جمعه، جشن استانی سیمای انقلاب و زن روستا نیز برخی دیگر از برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به مناسبت ایام دهه فجر است.

شیخی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری تمام دستگاه‌های مسئول در امر برگزاری برنامه‌های دهه فجر شاهد رونق و رشد کمی و کیفی تولیدات امسال باشیم.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول