اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس ‎راه جیرفت خبر داد

ترافیک نیمه‎سنگین در محورهای مواصلاتی جیرفت

فرمانده پلیس‎ راه شهرستان جیرفت گفت: با توجه به کاهش شدید دمای هوا و یخ‌زدگی و لغزندگی سطح جاده‎ها ترافیک در این منطقه نیمه‎سنگین است.

ترافیک نیمه‎سنگین در محورهای مواصلاتی جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین مسکونی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه در این شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی، اورژانس، جمعیت هلال احمر، راهداری، رسانه‎ها و ... همکاری خوبی با مرکز پلیس‎ راه داشتند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در این منطقه نیمه‎سنگین است، افزود: با توجه به اینکه در شب دمای هوا 17 تا 18 درجه تغییر پیدا کرده و برودت کاهش یافته است، برف و یخ سطح جاده‎ها را پوشانده که با همکاری راهداری و دستگاه‎های برف‎روب و نمک‎پاش در حال بازگشایی است.

مسکونی جرثقیل را یکی از دستگاه‎های بسیار ضروری در مواقع بحرانی دانست و تصریح کرد: نیاز به دستگاه‎های امدادرسان نیز در شرایط بحرانی برای خدمات‎رسانی بهتر به شدت احساس می‎شود.

وی ابراز داشت: حدود 13 اکیپ راهداری با چند دستگاه نمک‎پاش و برف‎روب طی روزهای بارندگی در محورهای مواصلاتی به صورت مستمر در حال فعالیت بودند.

مسکونی عنوان کرد: اما عدم وجود برنامه‎ریزی مناسب و نبود امکانات کافی همواره مشکلاتی را به وجود می‎آورد که می‎طلبد از طریق مدیریت ستاد حوادث و اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیگیری شود.

وی اذعان داشت: در تمام استان تا شب گذشته محورهای مواصلاتی بسته بود، اما در این مناطق مشکلی وجود نداشت و تردد به کندی جریان داشت.

انتهای پیام/80001/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول