اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بویراحمد:

تمام محورهای مواصلاتی بویراحمد باز است

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بویراحمد عمده مشکلات روستایی حوزه شهرستان بویراحمد را وسعت و پراکندگی، برف‌گیر بودن تمام روستاها و مناطق عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی شهرستان باز است.

تمام محورهای مواصلاتی بویراحمد باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمید دانش‌آموز صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به اقدامات صورت گرفته فرمانداری بویراحمد در راستای بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی و راه‌های روستایی شهرستان در برف دو روز پیش یاسوج اشاره کرد و گفت: مجموعه ستاد بحران شهرستان با تمام قوا و امکانات، اقدام به بازگشایی معابر سطح شهر و راه‌های روستایی و مناطق برف‌گیر کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بویراحمد با تاکید بر این‌که مسیر تردد عمومی باز است و در حال حاضر مشکلی نداریم، گفت: با وجود امکانات محدود، مشکلاتی در حوزه روستایی وجود دارد که امیدواریم در کمترین زمان ممکن متولیان امر اقدام به بازگشایی مسیرهای مسدود نمایند.

دانش‌آموز در ادامه با بیان این‌که امکانات برای برف اخیر بسیار کم و ناچیز بود، گفت: در بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی؛ تلاش‌های خوبی صورت گرفت که از روز اول بارندگی تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی در چند روز اخیر و اعلام بارندگی و بارش برف در مناطق بویراحمد؛ ستاد بحران شهرستان فعال و پیش‌بینی‌های لازم در راستای مقابله با موارد بحرانی نیز مدنظر قرار گرفته شد تا در صورت نیاز خدمات‌دهی در این خصوص با سهولت انجام گیرد.

این مسئول با بیان این‌که در حد امکانات اقدامات لازم به منظور بازگشایی مسیرها و جاده‌های روستایی صورت گرفت، گفت: با حضور فعال مسئولان راهداری و فعال بودن ستاد بحران شهرستان مشکل خاص و حادی در حوزه راه‌ها نداریم که امید می‌رود با همت مجموعه؛ اقدامات لازم جهت بازگشایی دیگر مسیرها صورت گیرد.

دانش‌آموز عمده مشکلات روستایی حوزه شهرستان بویراحمد را وسعت و پراکندگی، برف‌گیر بودن تمام روستاها و مناطق عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی شهرستان باز بوده و هیچ مشکلی نداریم و اکثر راه‌های روستایی نیز باز است.

معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد اذعان کرد: بازگشایی برخی مسیرهای روستایی و مناطق صعب‌العبور به سختی انجام می‌شود و برخی از راه‌‌های روستایی مسدود هستند که در اولین فرصت و زمان ممکن اقدام به بازگشایی آن‌ها می‌شود.

وی گفت: از مردم انتظار داریم در ایام بارندگی و بارش سنگین برف به نکات ایمنی توجه داشته باشند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند و مسئولان شهرداری و راهداری را کمک کنند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول