اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کوهبنان:

تردد در محورهای کوهبنان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن و کوهستانی بودن مسیرهای ارتباطی شهرستان عبور و مرور تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

تردد در محورهای کوهبنان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محسن صیفوری صبح امروز در جلسه لحظه صفر این شهرستان اظهار داشت: با توجه به شدت بارش باران و مسدود شدن بسیاری از راه‌های ارتباطی شهرستان از ساعت پنج بعد از ظهر دیروز نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان به همراه نیروها و یگان‌های امدادی شهرستان در جاده‌ها مستقر شده‌اند.

وی تاکید کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن و کوهستانی بودن مسیرهای ارتباطی شهرستان پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در مسیرهای ارتباطی شهرستان به خودروهایی که مجهز به زنجیر چرخ بودند و از نظر گرمایشی خودروی آنان دچار مشکل نبود، اجازه تردد داده و از حرکت سایر خودروها جلوگیری می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان به تمام رانندگان توصیه کرد در صورت نداشتن کار ضروری با توجه به لغزندگی مسیرهای ارتباطی از تردد خودداری و در صورت ضرورت رانندگانی که قصد سفر از محورهای مواصلاتی کوهبنان را دارند ضمن استفاده از زنجیر چرخ و همراه داشتن امکانات اولیه به توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

احمد نیک‌خواه مدیر آموزش و پرورش کوهبنان نیز بیان داشت: به دلیل بارش شدید برف در روز گذشته و صبح امروز و همچنین یخ‌زدگی بسیاری از معابر و خیابان‌های شهرستان، تمام مدارس ابتدایی، متوسطه دور اول و متوسطه دور دوم کوهبنان و بخش طغرالجرد امروز تعطیل است.

وی عنوان کرد: فردا چهارشنبه تمام مدارس شهرستان باز است و در صورت ادامه بارش برف از طریق شبکه استانی در مورد تعطیلی مدارس اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/80012/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول