اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد

کولاک در گردنه هجیب و آوج/ محورهای استان قزوین باز است

رئیس پلیس راه استان قزوین با اعلام خبر بارش برف و کولاک در گردنه‌های هجیب و آوج از باز بودن محورهای استان قزوین تا این لحظه خبر داد.

کولاک در گردنه هجیب و آوج/ محورهای استان قزوین باز است

سیدمظفر حسینی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار داشت:‌ همه راه‌های استان قزوین تا این لحظه باز بوده و با توجه به بارش برف و شدت گرفتن آن در ساعات آینده عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است.

وی افزود: البته در گردنه هجیب در محور بوئین‌زهرا ـ ساوه و همچنین آوج در محور قزوین ـ همدان بارش برف و کولاک ادامه دارد که عبور و مرور خودروها را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: با شدت گرفتن بارش برف در ساعات آینده و لغزندگی و بسته شدن راه‌های روستایی تردد وسایل نقلیه نیز در این محورها تنها با زنجیر چرخ میسر خواهد بود.

حسینی عنوان کرد: با توجه به اینکه بارش برف و کولاک شدید در ساعات آینده افزایش می‌یابد به رانندگان توصیه می‌شود در محورهای مواصلاتی استان نکات ایمنی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: لازم است تا رانندگان پیش از مسافرت در محورهای مواصلاتی این استان از سالم بودن بخاری خودرو، تجهیزات ایمنی و همچنین سوخت خودروی خود مطمئن باشند.

وی همچنین همراه داشتن بسته‌‌های غذایی را نیز از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان عنوان کرد.

رئیس پلیس راه استان قزوین تأکید کرد: اتوبان قزوین ـ زنجان و بالعکس در محدوده استان قزوین نیز باز بوده و مشکلی در عبور و مرور خودروها در این محدوده از محور وجود ندارد.

یادآور می‌شود، وضعیت جوی استان قزوین هم‌اکنون ابری همراه با بارش برف و وزش باد و در مناطق کوهستانی همراه با کولاک گزارش شده است که این وضعیت ادامه دارد.

همچنین آوج و کوهین هر کدام با دمای منفی 10 درجه سانتی‌گراد سردترین شهرهای استان طی 24 ساعت گذشته اعلام و دمای هوای شهر قزوین نیز بین منفی یک تا 3 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/2667/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول