اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس ‌راه کرمان خبر داد

مه‌گرفتگی برخی محورهای مواصلاتی کرمان / رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند

فرمانده پلیس ‌راه استان کرمان با بیان اینکه تردد در برخی مناطق ممنوع است، گفت: در محورهای کرمان ـ جیرفت، گردنه‌های سربیژن و دهبکری و بم – جیرفت در جنوب کرمان مه‌گرفتگی وجود دارد.

مه‌گرفتگی برخی محورهای مواصلاتی کرمان / رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند

احمد حجت‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: ‌با توجه به کاهش دما و بارش‌های زیاد در مناطق مختلف تردد در چند نقطه را ممنوع اعلام کردیم.

وی با اشاره به اینکه فقط وسایل نقلیه مجهز به زنجیر چرخ مجاز به عبور و مرور در سطح جاده‌‌ها هستند، افزود:‌ نیروهای راهداری نیز به طور مستمر در حال نمک‌پاشی و تیغ‌زنی مناطق برف‌گیر هستند.

حجت‌آبادی تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی کرمان ـ بم، کرمان ـ جیرفت، گردنه‌های سربیژن و دهبکری، بم ـ جیرفت، کرمان ـ بافت، بافت ـ رابر، سیرجان ـ شهربابک و کرمان ـ راور مه‌گرفتگی بسیار وجود دارد که می‌طلبد، رانندگان رعایت نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

وی گفت: با توجه به اینکه در برخی مناطق حجم بسیاری از خودروها متوقف شده و تردد به کندی صورت می‌گیرد، رانندگان باید از تغییر مسیر و ترمزهای ناگهانی خودداری کنند.

حجت‌آبادی عنوان کرد: به دلیل لغزندگی جاده‌ها باید رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و سیستم گرمایشی خودروی آنان نیز تنظیم باشد.

انتهای پیام/80001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول