اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به تداوم بارش برف

تردد در محورهای کرمان به کندی صورت می‌گیرد

بارش سنگین برف و همچنین تداوم آن در تمام محورهای استان کرمان موجب کندی تردد شده است.

تردد در محورهای کرمان به کندی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به علت بارش سنگین برف و همچنین تداوم آن در تمام محورهای استان کرمان، تردد به کندی صورت گرفته و تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

بنا به اعلام پلیس راه استان کرمان بارش برف که از روز گذشته آغاز شده، همچنان در تمام محورها ادامه دارد و تردد به کندی صورت گرفته و خودروها تنها با داشتن زنجیر چرخ امکان حرکت دارند.

تمام تدابیر پلیس در این زمینه به ویژه در گردنه‌های برف‌گیر استان به کار گرفته شده و نیروهای راهداری نیز در تلاش برای بازگشایی محورها به ویژه محورهای اصلی استان هستند.

بارش سنگین برف همچنین موجب کندی تردد در محورهای اصلی شهرستان زرند شده است.

به گزارش فارس از زرند، بارش نخستین برف زمستانی که از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده، چهره زرند را کاملا سفیدپوش کرد و موجب شادمانی مردم به ویژه کشاورزان این شهرستان شد.

بارش برف که از اوایل صبح روز گذشته آغاز شده، هم‌اکنون نیز ادامه دارد و موجی از نشاط و خوشحالی برای مردم به ویژه کشاورزان به وجود آورد‌ و عده‌ای از شهروندان پس از مدت‌ها اقدام به پارو کردن برف پشت بام کردند.

بسیاری از جوانان که از بارش برف به وجد آمدند با حضور در کوچه و خیابان و پارک‌ها اقدام به برف بازی کرده و شماری دیگر در نقاط مختلف شهر اقدام به درست کردن آدم برفی‌های بسیار جالب و زیبا کردند.

انتهای پیام/80020/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول