اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه جیرفت:

تردد در محورهای کوهستانی جیرفت به کندی انجام می‌شود

رئیس پلیس راه شهرستان جیرفت گفت: به علت بارش برف تردد در مسیرهای کوهستانی گردنه سربیژن به سمت ساردوئیه و محور جیرفت به دهبکری به کندی انجام می‌شود.

تردد در محورهای کوهستانی جیرفت به کندی انجام می‌شود

حسین مسکونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با ابراز خوشحالی از بارش نعمت الهی در منطقه اظهار داشت: به علت بارش برف تردد در مسیرهای کوهستانی گردنه سربیِژن به سمت ساردوئیه و محور جیرفت به دهبکری به کندی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط راهدار و پلیس راه برای برطرف کردن مشکلات در این مسیرها افزود: از تردد خودروهای سبک فاقد زنجیر چرخ در مسیر گردنه سربیژن جلوگیری می‌شود.

مسکونی با توصیه به خودداری از سفرهای غیرضروری در این مسیرها تصریح کرد: مسافرانی که قصد عبور از این مسیرها را دارند از ایمنی و امنیت خودروی خود مطمئن شوند و تغذیه مناسب نیز به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از شب گذشته که این بارش‌ها در منطقه آغاز شده است، هیچ حادثه‌ای در حوزه پلیس راه شهرستان جیرفت اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان نیز با بیان اینکه همه مسیرهای مواصلاتی و برف‌گیر جنوب کرمان باز است، گفت: اکیپ‌های راهدارخانه‌ها در آماده‌باش برای بازگشایی و برف‌روبی محورها هستند.

محمدمهدی بلوردی از رانندگان خواست در صورت تردد در محورهای برف‌گیر خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

انتهای پیام/80002/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول