اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

مدارس حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌های علمیه قزوین طلاب ممتازی را تربیت کرده‌اند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مدارس حوزه‌های علمیه این استان با بهره‌مندی از اساتید و مربیان باتجربه، شاگردان و طلاب ممتازی را تربیت کرده‌اند.

مدارس حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌های علمیه قزوین طلاب ممتازی را تربیت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با جمعی از مدیران حوزه‌های علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: به برکت حوزه‌های علمیه، طلاب توانستند در دوران انقلاب با همراهی مردم  و رهبری امام راحل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

وی افزود: مدارس حوزه‌های علمیه استان قزوین از حوزه‌های ممتاز کشور به شمار می‌روند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز مراجع بزرگ ما و رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی که رأس بزرگان حوزه‌های علمیه بوده، با جدیت و تلاش باید بتوانیم تحولی در حوزه‌ها ایجاد کنیم.

باریک‌بین تصریح کرد: مدارس حوزه‌های علمیه قزوین از وجود علمایی بزرگ و اساتید و مربیان با تجربه و مفیدی استفاده می‌کند که توانسته‌اند شاگردان و طلاب ممتازی را تربیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، خواستار توجه مسئولان به خصوص خیران در رابطه با کمک به مدارس حوزه‌های علمیه شد و افزود: خیران و متمکنین استان قزوین همچنان که برای مدارس و مساجد این استان و مناطق دور افتاده تلاش خداپسندانه دارند باید در زمینه مدارس حوزه‌های علمیه نیز گام‌هایی برداشته شود.

باریک‌بین ضمن قدردانی از تلاش مدیریت حوزه‌های علمیه استان قزوین با مجموعه مدیران مدارس حوزه‌های علمیه این استان خاطرنشان کرد: مدیریت حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های علمیه استان قزوین با کمک دیگر مدیران مدارس توانسته‌اند برنامه و کلاس‌های خوبی در مدارس برگزار کنند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول