اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت

افتتاح هفتمین نمایشگاه دام و طیور در قزوین

هفتمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپا شد.

افتتاح هفتمین نمایشگاه دام و طیور در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفتمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته امشب با حضور حسن رکنی معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استانی از جمله منوچهر حبیبی معاون عمرانی و ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، محمدرضا صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی در قزوین افتتاح شد.

این نمایشگاه از هفدهم تا بیستم دی‌ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر شده است.

در هفتمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته مشارکت‌کنندگان 51 درصد در بخش دامپروری و نهاده‌ها، 33 درصد در بخش تجهیزات و دامپروری و 15 درصد در بخش دامپزشکی است.

در نمایشگاه یاد شده استان‌هایی از جمله تهران، اصفهان، گلستان، مازندران، قزوین، فارس و نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشورهایی مانند هلند، اسپانیا، مالزی، دانمارک، آلمان، چین و ترکیه حضور داشتند.

ارائه توانمندی‌های مشارکت‌کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، تولید دستگاه‌های شیردوش ثابت و سیار تجهیزات دامپروری و کشاورزی، رقیب‌شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان از جمله اهداف برپایی نمایشگاه یاد شده است.

انتهای پیام/77009/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول