اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جیرفت:

جیرفت بیشترین حضور امام جماعت در مدارس استان را دارد

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: بیشترین حضور امام جماعت در مدارس شهرستان در استان کرمان مربوط به شهرستان جیرفت است.

جیرفت بیشترین حضور امام جماعت در مدارس استان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی‌اکبر علیدادی ظهر امروز در ستاد اقامه نماز این شهرستان اظهار داشت: اظهار داشت: بیشترین حضور امام جماعت در مدارس شهرستان در استان کرمان مربوط به شهرستان جیرفت است که با این حضور و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ عملکرد نماز ما نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داشته است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت افزود: اولویت کار ما در بحث نماز برگزاری جلسات با این موضوع برای خانواده‌ها است که بعد از پایان امتحانات دانش‌آموزان انجام می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان جیرفت بیان داشت: شورای اقامه نماز در شهرستان جیرفت به شکل فصلی برگزار می‌شود که باید بازدهی هم داشته باشد.

دادخدا امینی‌روش با بیان اینکه اعضای این شورا باید همکاری لازم را داشته باشند تا کارها به خوبی انجام شود، افزود: تابلوهای حد ترخص در برخی مسیرهای شهرستان نصب شده و برای مسیرهای دیگری نیز این اقدام در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس در این جلسه پیگیری برگزاری نماز وحدت در ادارات شهرستان، برگزاری همایش نماز، تقدیر از اداراتی که در برگزاری نماز اول وقت خوب عمل کردند، آموزش خانواده‌ها در زمینه نماز توسط آموزش و پرورش و برگزاری همایش نماز مصوب شدند.

انتهای پیام/80002/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول