اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی

همایش نماز در گتوند برگزار شد

با حضور مسئولان محلی و استانی همایش نماز در شهرستان گتوند برگزار و استقبال بسیار زیادی از این همایش معنوی شد.

همایش نماز در گتوند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گتوند پیش از ظهر امروز اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌ها و همایش‌هایی باعث توجه بیشتر به مسئله نماز در جامعه می‌شود و به این دلیل باید کوشید تا از برنامه‌ها حمایت شود.

حجت الاسلام دکتر محمد شاه آبادی اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی با حمایت کانون‌های فرهنگی شهرستان گتوند می‌تواند فتح بابی برای برگزاری همایش‌های آتی باشد و در این باره باید کوشید تا همه در این بین سهیم باشند.

وی خاطر نشان کرد: نماز جلوه‌ای وحدت آفرین در جامعه دارد و باید کوشید تا این مظهر وحدت در جهان اسلام تقویت شود و از این نماز باید در جامعه اسلامی استفاده شایانی شود.

شاه‌آبادی با اشاره به تاثیرات نماز در جامعه اسلامی تاکید کرد: نماز می‌تواند در جامعه پیرامون تاثیرات زیادی داشته باشد و در این زمینه باید همه مسئولانه به مقوله نماز توجه کنند و در این باره باید دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه ارائه برنامه کنند.

شاه‌آبادی با اشاره به اهمیت توجه به نماز افزود: جامعه پیرامون تشنه معنویت است و مظهر معنویت و ابتدایی ترین مسئله دینی نماز است که باید به اهمیت و جایگاه آن در جامعه توجه شود و در این زمینه نیازمند فعالیت‌های فرهنگی و دینی در جامعه هستیم.

در این همایش حضور جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف جامعه بسیار چشم‌گیر بوده و استقبال مردم از این همایش در گتوند مثال زدنی بود.

بر این اساس آخرین همایش نماز در شهرستان گتوند در سال 1390 برگزار شد و این همایش نیز از بار معنوی و اطلاعات دینی زیادی برخوردار بود.

انتهای پیام/72006/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول