اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

نمازخانه‌های برخی ادارات وضعیت مناسبی ندارند

امام جمعه جیرفت گفت: نمازخانه‌ها در برخی ادارات وضعیت مناسبی ندارند و باید در این زمینه توجه بیشتری صورت گیرد.

نمازخانه‌های برخی ادارات وضعیت مناسبی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان اظهار داشت: اگر می‌خواهید، کارتان خیر و برکت داشته باشد و خروجی کار خوب باشد به نماز به ویژه نماز اول وقت اهمیت دهید.

وی با بیان اینکه در روایات ما هم بیان شده که اگر نماز قبول شد، کارهای دیگر هم پذیرفته می‌شود، افزود: در برگزاری نماز دستورالعمل داریم و باید در این زمینه همت بیشتری گذاشته شود.

عسکری با بیان اینکه نمازخانه‌ها در برخی ادارات وضعیت مناسبی ندارند، تصریح کرد: مدیری که به نماز خود و کارکنان اداره اهمیت نمی‌دهد برای مدیریت خوب نیست.

وی با اشاره به عملکرد خوب برخی نهادها مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و نیروهای مسلح در زمینه برگزاری نماز اول وقت خاطرنشان کرد: شهرداری در جاهایی مانند پارک‌ها حتما مکان بسیار مناسبی را برای ایجاد نمازخانه در نظر بگیرد و تدابیری اندیشیده شود که این کار در جیرفت انجام شود.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه اقامه نماز وحدت در ادارات از اداراتی آغاز شود که نمازخانه‌های ضعیف‌تری دارند، عنوان کرد: آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در زمینه برگزاری نماز اول وقت برنامه‌ریزی خوبی داشته است و به موقع اذان از بلندگوی مدارس پخش می‌شود که این جای تقدیر دارد.

عسکری ادامه داد: اگر معلمان، والدین، مدیران و ... به نماز اهمیت دهند، مشکل سبک شمردن و بی‌توجهی به نماز برطرف می‌شود و این قشر باید در اولویت کاری در این راستا قرار داشته باشند.

انتهای پیام/80002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول