اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

گره‌گشایی از مشکلات موجود در حوزه زنان از اولویت‌های دفتر بانوان است

مشاور استاندار هرمزگان در امور زنان با تاکید بر اولویت‌های دفتر بانوان و خانواده استانداری در گره‌گشایی از مشکلات و مسائل موجود مردم در حوزه زنان استان گفت: سازمان‌های مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند.

گره‌گشایی از مشکلات موجود در حوزه زنان از اولویت‌های دفتر بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی صبح امروز در حاشیه بازدید از موسسات و نهادهای فرهنگی حوزه زنان اظهار داشت: ما باید با شناساندن و تقویت باورهای زنان به جامعه بتوانیم از ظرفیت‌های توانمند آنها در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی اجتماعی استفاده کنیم و این یکی از ضروریات حوزه بانوان است.

مشاور استاندار هرمزگان در امور زنان با تاکید بر اولویت‌های دفتر بانوان و خانواده استانداری در گره‌گشایی از مشکلات و مسائل موجود مردم در حوزه زنان استان گفت: سازمان‌های مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند و به کارگیری کار آمد این بازوان منوط به دید کارشناسی مسئولان به پتانسیل‌های بومی منطقه‌ای این سازمان‌هاست.

صیادی با بیان اینکه یکی از اهداف دولت تدبیر و امید، تقویت سازمان‌های مردم نهاد است افزود: در جامعه هرمزگان، زنان توانمندی وجود دارند که با تاسیس انجمن و سازمان‌های مردم نهاد در جهت بهبود و ارتقای شأن اجتماعی و سیاسی و فرهنگی بانوان فعالیت‌های موثر دارند و در این راستا باید تلاش کنیم تا ظرفیت‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد فعال زنان را ارتقا داده و از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در رفع مسائل و مشکلات حوزه زنان استفاده کنیم.

وی با اشاره به حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه تاکید کرد: دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید در این راستا برای به ظهور رساندن توانمندی زنان و پویایی بیش از پیش آنان تلاش کنند و این مهم حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و طبیعی است هر چه تعامل مناسب میان دولت و مردم در فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی بیشتر باشد تاثیرگذاری آن در جامعه بیشتر خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در ادامه بیان داشت: مشارکت زنان در مسیر تعالی و سازندگی کشور و همچنین پیشرفت علمی و فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی گویای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای زنان است.

وی در پایان تصریح کرد: فعالیت‌های اجتماعی در جامعه وقتی موفق خواهد بود که با حضور خود مردم و همکاری فعالانه آنها با شاخصه‌های اعتماد و انسجام بین دولت و ملت صورت پذیرد و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که در همه عرصه‌ها حضور فعال مردم را به همراه داشته است.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول