اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس مطرح کرد

تامین بهره‌برداری برخی از پروژه‌ها با اعتبار بانک جهانی

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه برای اتمام برخی از پروژه‌ها نیاز به مشارکت بانک جهانی داریم، گفت: در جلسه با استاندار مازندران این پیشنهاد داده شد.

تامین بهره‌برداری برخی از پروژه‌ها با اعتبار بانک جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مقداد نجف‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات بخش بهنمیر با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های مهم شهرستان بابلسر، پروژه راه دسترسی به ساحل بهنمیر است، افزود: در حال حاضر 100 میلیون تومان از سوی استاندار مازندران به این پروژه اختصاص یافت.

نجف‌نژاد با بیان اینکه برای اتمام برخی از پروژه‌ها نیاز به مشارکت بانک جهانی داریم تصریح کرد: در جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استاندار مازندران به استاندار پیشنهاد شد مشارکت با بانک جهانی را یکی از برنامه‌های اصلی خود قرار دهد که استاندار این پیشنهاد را پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: بودجه سال 93 مثل سال 92 بودجه انقباضی است چون درآمد دولت، درآمد مشخصی نیست لذا باید با فروش اوراق مشارکت و فاینانس بخشی از منابع مالی را تامین کنیم.

رئیس فراکسیون ورزش با اشاره به اینکه در سال گذشته طرح فروش اوراق مشارکت را برای شهرداری‌های کل کشور گذاشتیم، خاطرنشان کرد: امسال نیز قرار شد شهرداری‌ها با هماهنگی وزارت کشور و سازمان برنامه بودجه کشور اوراق مشارکت منتشر کرده به فروش برسانند که این امر می‌توانند برای آنها بسیار درآمدزا باشد.

نجف‌نژاد در ادامه با ابراز امیدواری به اینکه بعد از مذاکرات ژنو بخشی از دارایی‌های بلوکه شده به ایران برگردانده می‌شود، گفت: با این روند بسیاری از مشکلات فعلی کشور حل می‌شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: تا شهریور سال آینده شاهد اتمام پروژه راه دسترسی به دریای بهنمیر باشیم.

وی درباره آسفالت راه روستایی این شهرستان گفت: در صورت مشارکت 30 درصدی مردم روستا وزارت راه و شهرسازی اقدام به آسفالت این روستاها می‌کند.

این مسئول درباره اشتغالزایی تصریح کرد: بر طبق قانون، دولت تنها زیرساخت لازم برای اشتغال را فراهم کرده و سرمایه‌گذاری را در اختیار بخش خصوصی قرار داده است. با فعال‌سازی شرکت‌های ناحیه صنعتی میرود می‌توانیم بسیاری از مشکلات بیکاری بخش بهنمیر را رفع کنیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در پایان قول مساعد داد با اختصاص بودجه تا پایان بهمن ماه سال‌جاری سالن ورزشی مرحوم درزیان که حدود 10 سال بلاتکلیف مانده است به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/86010/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول