اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن گرافیک قوچان خواستار شد

برگزاری جشنواره «شهر از دیدگاه مردم» در آستانه نوروز

مسئول انجمن گرافیک شهرستان قوچان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز جشنواره «شهر از دیدگاه مردم» برگزار و با بررسی ایده‌ها و پیشنهادهای برتر در شهرداری قوچان، طرح‌های منتخب تا عید اجرایی شود.

برگزاری جشنواره «شهر از دیدگاه مردم» در آستانه نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، سمانه جوشنگ ظهر امروز در دیدار اعضای انجمن گرافیک قوچان با اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در محل سالن کنفرانس شهرداری اظهار داشت: برای انجام کارهای هنری و گرافیکی در سطح شهرستان باید کارها و ایده‌ها به صورت کارشناسی بررسی شده تا بتوان نتیجه درست و مطلوبی از آن حاصل شود.

وی با اشاره به تقویت و بها دادن به هنرمندان به ویژه فارغ‌التحصیلان رشته گرافیک، افزود: امروز بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته گرافیک به دلیل بی‌مهری،‌ به کاری غیر از تخصص خود گرایش یافته یا برای انجام کار تخصصی در رشته خود به شهرهای دیگر مهاجرت کرده‌اند.

مسئول انجمن گرافیک قوچان تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز جشنواره «شهر از دیدگاه مردم» برگزار و با بررسی ایده‌ها و پیشنهادهای برتر در شهرداری قوچان، طرح‌های منتخب تا عید اجرائی شود.

وی اضافه کرد: امروز در مشهد مشکل گل‌کاری، دیوارنویسی یا رنگ جدول وجود نداشته بلکه با انجام کارهای کارشناسی و نظارت در طراحی اِلمان‌های نوروزی به دنبال رفع نقص‌های موجود برآمده‌اند.

جوشنگ یادآور شد: در قوچان نیز نباید در ابتدا به سمت اِلمان‌ها رفت بلکه باید با ارائه یک فراخوان گسترده به دنبال ایده‌ها و طرح‌های جدید در زیبایی شهر و ایجاد نشاط اجتماعی رفت.

انتهای پیام/2202/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول