اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شیروان:

شیروانی‌ها 50 میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان گفت: مردم خیر و نوع‌دوست این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون 50 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به این نهاد کمک کرده‌اند.

شیروانی‌ها 50 میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، قربان احمدی‌فر با بیان اینکه 3 هزار حامی در شیروان وجود دارد، اظهار کرد: 750 یتیم زیر 18 سال نیز در این شهر وجود دارد.

وی افزود: هم‌اکنون 15 هزار و 740 نفر جمعیت مشتمل بر 7 هزار و 253 خانوار زیر‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان هستند که از تمامی مزایای این نهاد بهره‌مند هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان در ادامه از کمک 6 میلیون ریالی یک خیر شیروانی به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد خبر داد.

وی با بیان اینکه این خیر به مناسبت ایام رحلت جان‌سوز پیامبر عظیم‌الشان، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام هشتم (ع) به خانوارهای زیرپوشش این نهاد کمک کرده است، گفت: کمک‌های این خیر در قالب بن کارت 200 هزار ریالی بوده که به 30 خانوار زیر‌پوشش این نهاد اهدا شد.

انتهای پیام/63002/‌ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول