اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان دانش‌آموزی فهرج خبر داد

راهیابی دانش‌آموز فهرجی به مجلس دانش‌آموزی

مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان فهرج گفت: برای نخستین‌بار یکی از دانش‌آموزان این شهرستان به مجلس دانش‌آموزی راه پیدا کرد.

راهیابی دانش‌آموز فهرجی به مجلس دانش‌آموزی

عظیم فهرجی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار کرد: در حال حاضر 280 دانش‌آموز این شهرستان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی هستند که از این تعداد 140 دانش‌آموز پسر و 140 دانش‌آموز دختر در مقاطع مختلف تحصیلی در 12 آموزشگاه به فعالیت‌های دانش‌آموزی می‌پردازند.

وی از برگزاری دوره آموزشی سازمان جمعیت هلال‌احمر خبر داد و اضافه کرد: دوره آموزشی سازمان جمعیت هلال‌احمر برای دانش‌آموزان عضو تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی با حضور 60 دانش‌آموز برگزار شد که در این دوره دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را در زمینه‌های دوره احیای تنفس و قلب فرا گرفتند.

مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان فهرج ادامه داد: برای نخستین‌‌بار یکی از دانش‌آموزان این شهرستان به مجلس دانش‌آموزی کشور راه پیدا کرده است.

وی افزود: فهیمه سنجری از دانش‌آموزان دبیرستان آسیه فهرج منتخب دانش‌آموزان این شهرستان به عنوان منتخب استان کرمان با کسب اکثریت آرا راهی مجلس دانش‌آموزی شد.

فهرجی‌آزاد با اشاره به فعالیت خبرنگاران عضو تشکل‌های دانش‌آموزی گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا دانش‌آموزان عضو خبرگزاری پانا این شهرستان دوره خبرنگاری را فرا بگیرند.

انتهای پیام/80013/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول