اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور جوانان کمیته امداد خواستار شد

لزوم تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد دهدشت

مدیرکل امور جوانان کمیته امداد امام خمینی خواستار تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان زیر پوشش نهاد کمیته امداد در دهدشت شد.

لزوم تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز مدیر کل امور تربیتی جوانان کمیته امداد از مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد دهدشت بازدید کرد.

بهروز مهربانیان در جمع مربیان و شورای دانش‌آموزی مجتمع‌های شبانه‌روزی کمیته امداد امام خمینی دهدشت اظهار داشت: ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی از خدمات کمیته امداد به دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد حمایتی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده کمیته امداد امام خمینی در حوزه‌های فرهنگی، افزود: توانمندسازی فکری خانواده‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های فرهنگی این نهاد در کشور است.

مدیرکل امور تربیتی جوانان کمیته امداد تصریح کرد: مسئولان و مربیان مجتمع‌ها ضمن تشویق دانش آموزان به تحصیل و فراگیری علم و دانش، برنامه‌ریزی اصولی نسبت به برگزاری کلاس‌های تقویتی و کنکور جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان را انجام دهند.

مهربانیان برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان کمیته امداد را باعث رشد و شکوفایی و تلاش در جهت ارتقاء سطح فرهنگ دانش آموزان و تعامل و همدلی و رقابت صحیح در تحصیل و فراهم نمودن بستر مناسب جهت موفقیت در امتحانات نهایی دانست و افزود: برگزاری کلاس‌های تقویتی و مشاوره و تعامل با آموزش و پرورش از اقدامات خوب انجام شده در سال تحصیلی جاری است که امیدواریم نتایج خوبی در پایان سال عاید دانش آموزان شود.

این مسئول ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان مجتمع‌ها یادآور شد: نواقصات و تجهیزات مورد نیاز این مجتمع‌ها بررسی و در ایام تعطیلات انجام خواهد گرفت.

در پایان این نشست، عنایت رحیمی‌نیا مسئول کمیته امداد دهدشت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجتمع های فرهنگی تربیتی پسرانه شهید خیراندیش و دخترانه حضرت زهرا(س) در دهدشت ابراز داشت: تعداد 142 دانش‌آموز از نقاط مختلف شهرستان در این دو مجتمع شبانه‌روزی مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/82016/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول