اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش تنکابن:

30 دانش‌آموز تنکابنی در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند

مدیر آموزش و پرورش تنکابن گفت: طی 9 ماه گذشته 30 دانش‌آموز تنکابنی در جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی هنری استان و کشور شرکت کرده که از این جمع‌ چهار دانش‌آموز رتبه برگزیده کشور را کسب کردند.

30 دانش‌آموز تنکابنی در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند

مسعود اسدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان تنکابن گفت: طی 9 ماه گذشته 30 دانش آموز از مقاطع مختلف تحصیلی در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی هنری استان و کشوری حضور یافتند.از این تعداد چهار دانش‌‌آموز حائز رتبه برتر شدند.

وی گفت: در طول سال تحصیلی براساس سیاستگذاری‌های وزارت آموزش و پرورش کشور و سازمان آموزش و پرورش مازندران مسابقات مختلفی در قالب برنامه‌های فرهنگی هنری در رشته‌‌های علوم قرآنی مانند حفظ و قرائت قرآن، انشای نماز، مسابقات نهج‌البلاغه، احکام و صحیفه سجادیه، شعر، داستان‌نویسی، سرود،نقاشی،خط و سفال در شهرستان برگزار می‌شوند.

وی تصریح کرد: 30 دانش‌آموز تنکابن موفق به راهیابی در مسابقات کشوری شدند که از این جمع چهار دانش‌آموز توانستند حائز رتبه‌های برتر شوند.در رشته‌های ادبی هومن میهمی در داستان‌نویسی نفر دوم کشور شد و خانم نسترن رحیمی‌پور نیز برگزیده شعر کشوری شد.

این مدیر در ادامه گفت: در رشته‌ هنرهای تجسمی نیز سیده زینب  مؤمنی در خط نسخ رتبه برتر کشوری و نیز خانم نیکتا کمانی در رشته آب و مرکب برگزیده کشوری شد.

مدیر آموزش و پرورش تنکابن افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی ستاد نماز جمعه تنکابن و همکاری آموزش و پرورش طرح شهرستانی دیدار روحانیان از مدارس و همراهی‌شان با دانش‌آموزان در راستای امور فرهنگی و تقویت بنیه‌های دینی که در طول هفته در مدارس انجام شده و برنامه‌های معرفتی و فرهنگی ویژه سنین دانش‌آموزان در آن به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/86020/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول