اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پردیس دانشگاه قم خبر داد

جذب دانشجو در مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم

رئیس پردیس دانشگاه قم از پذیرش دانشجو در پردیس خودگردان و مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم خبر داد.

جذب دانشجو در مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید احمد فاضلی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پردیس خودگردان و مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم بر اساس مجوز شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند، اظهار داشت: این کار در حقیقت در چارچوب برنامه توسعه و سند چشم‌انداز 1404 و با هدف گسترش زمینه دسترسی به فرصت‌های ارتقاء آموزشی و پژوهشی و نیز مشارکت در استقرار جامعه دانش‌بنیان صورت می‌گیرد.

وی افزود: داوطلبان ایرانی و خارجی تقاضاهای زیادی برای برگزاری این دوره‌ها داشتند و به همین دلیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392 دانشجو پذیرفته خواهد شد.

رئیس پردیس دانشگاه قم با اشاره به پذیرش دانشجو به دو شیوه حضوری و مجازی خاطرنشان کرد: تحصیل همزمان دانشجویان دوره‌های مجازی در یکی از رشته‌ها و گرایش‌های حضوری، نیمه حضوری، مجازی و پردیس دانشگاه‌های دیگر در مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم بلامانع است.

وی ادامه داد: پذیرش در دوره‌های مجازی فقط برای شاغلین دستگاه‌های دولتی و غیردولتی است ضمن اینکه داوطلبان باید دارای حداقل سه سال سابقه اشتغال باشند.

فاضلی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در پردیس خودگران و مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم مورد تایید وزارت علوم و با مجوز رسمی این وزارتخانه است، عنوان داشت: مدرک این مرکز نیز هیچ تفاوتی با سطوح دیگر کارشناسی ارشد یا دکتری ندارد.

رئیس پردیس دانشگاه قم در مورد هزینه ثبت‌نام و اشتغال به تحصیل دانشجویان پردیس خودگردان و مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم نسبت به سایر دانشگاه‌های دولتی گفت: هزینه‌ها بسیار پایین‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی کارشناسی ارشد به صورت حضوری در 19 عنوان رشته برگزار خواهد شد؛ ریاضی با گرایش‌های کاربردی و محض، فیزیک در گرایش‌های حالت جامد، ذرات بنیادی و اتمی ـ مولکولی، مهندسی فناوری اطلاعات در گرایش نجارت الکترونیک، مهندسی عمران در گرایش سازه و حسابداری از جمله این رشته‌ها هستند.

فاضلی افزود: در سطح دکتری و در شیوه پذیرش دانشجوی حضوری نیز در رشته‌های ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیات، مدرسی الهیات و معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث، علوم قرآن و حدیث، فلسفه تطبیقی، کلام و الهیات و معارف اسلامی گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

رئیس پردیس دانشگاه قم از جذب دانشجو در بخش مجازی در رشته کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی خبر داد و گفت: این دوره‌ها نیز ویژه شاغلین با حداقل سه سال سابقه کار است.

وی شیوه پرداخت تسهیلات به دانشجویان پردیس دانشگاه قم را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: متقاضیان می‌توانند در هر ترم تا سقف 10 میلیون ریال وام دریافت کنند ضمن اینکه بازپرداخت آن بعد از اتمام تحصیلات خواهد بود.

فاضلی تصریح کرد: ثبت نام در پردیس خودگردان و مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم از نخستین روز دی ماه آغاز شده و تا 14 همین ماه ادامه خواهد یافت؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.qom.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/78004/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول