اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی تاکستان خبر داد

جمع‌آوری 100 میلیون ریال کمک‌های دانش‌آموزی در تاکستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تاکستان از جمع‌آوری 100 میلیون ریال کمک‌های دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 100 میلیون ریال کمک‌های دانش‌آموزی در تاکستان

اکبر حقیقت‌گو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به جمع‌آوری 100 میلیون ریال کمک‌های دانش‌آموزی در این شهرستان اظهار کرد: 180 پایگاه نیکوکاری طی سال 91 در مدارس سطح شهرستان تاکستان از جمله شهرهای تاکستان، ضیاءآباد، اسفرورین و خرمدشت به طور سیار استقرار یافته است.

وی افزود: نزدیک به 13 میلیون و 696 هزار تومان وجه نقد در سال گذشته از مدارس تاکستان جمع‌آوری شده که بین دانش‌آموزان همان مدارس توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تاکستان با اشاره به توزیع نزدیک به 25 هزار پاکت طی سال 91 بین دانش‌آموزان مدارس این شهرستان بیان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده بین دانش‌آموزان زیر پوشش و غیر پوشش با شناسایی مدیر مدرسه توزیع شده است.همچنین مبالغ جمع‌آوری شده برخی از مدارس که از لحاظ بنیه مالی قوی هستند به کمیته امداد ارسال شده و در جشن عاطفه‌ها 70 درصد از درآمدهای عمده کمیته امداد به آموزش و پرورش برای صرف هزینه در مدارس محروم سایر مناطق تعلق یافته است.

این مسئول با اشاره اینکه برگزاری همایش‌های نیکوکاری به منظور کمک‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت صورت می‌گیرد، تصریح کرد: کمیته امداد این برنامه‌ها را از سال‌های اولیه تأسیس تا به این مرحله به انجام رسانده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تاکستان کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند را جزو اهداف مهم این نهاد برشمرد و عنوان کرد: رفع نیازهای دانش‌آموزان در طول سال تحصلی با برپایی جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها از خدمات ارزنده کمیته امداد است که شعار نیکوکاری سال جاری نیز مهر در انتظار مهر حماسی بوده است.

حقیقت‌گو با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی تاکستان با برگزاری جلسات هماهنگی در راستای اجرای بهتر برنامه‌های نیکوکاری در سطح شهر تاکنون گام برداشته است، ادامه داد: برپایی مراسم نمادین نیکوکاری در دبیرستان نمونه دولتی امام خمینی شهر تاکستان با حضور فرماندار، مسئولان ادارات و قشرهای مختلف برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جزو فعالیت‌های گذشته کمیته امداد در شهرستان تاکستان بوده است.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول