اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در گفت و گو با فارس:

3 کشتی‌گیر قمی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

دبیر هیئت کشتی استان قم از دعوت 3 کشتی‌گیر قمی به دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان خبر داد.

3 کشتی‌گیر قمی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای کسب آمادگی لازم به منظور حضوری موفق در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا و جهان در سال 2014 آماده می‌شود و به همین خاطر نفرات مورد نظر کادر فنی به تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی بیان داشت: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان باید با قدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یابد و به همین خاطر مراحل آغازین برنامه‌های آماده‌سازی این تیم زیر نظر عبدالله چمن گلی برگزار می‌شود تا ایران بار اقتدار خود را در کشتی آسیا نشان دهد.

دبیر هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه هر سه کشتی گیر قمی از شانس بسیار بالایی برای عضویت تیم ملی جوانان در مسابقات برون مرزی سال 2014 برخوردار هستند ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان، مرحله جدید اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان روزهای دهم تا بیست و دوم دی ماه در خانه شماره دو کشتی تهران با حضور ملی‌پوشان برپا می‌شود.

وی یاد آور شد: مرحله جدید اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان برای شرکت در رقابت‌های برون مرزی سال جدید میلادی در حالی از فردا سه شنبه دهم دی ماه رسما آغاز می‌شود که از استان قم نیز سه کشتی‌گیر در این اردوی مهم حضور خواهند یافت.

رضایی با اشاره به اعلام اسامی ملی پوشان قمی دعوت شده به تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور از سوی فدراسیون کشتی اضافه کرد: مهدی عطارد، یحیی جساس و مهدی ابراهیمی کشتی گیران مستعد و آماده قمی حاضر در این اردو هستند.

وی تصریح کرد: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم قصد حضور در مسابقات بین المللی و همچنین قهرمانی جهان و آسیا را دارد در حالی که نخستین نماینده کشتی قم یعنی مهدی عطارد در وزن 66 کیلوگرم حضور دارد و در این وزن با کشتی‌گیرانی از استان‌های مازندران، تهران و خوزستان رقابت می‌کند.

دبیر هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: دومین کشتی‌گیر قمی مهدی ابراهیمی فرنگی‌کار وزن 74 کیلوگرم به شمار می‌رود که در این وزن با کشتی گیرانی از استان‌های تهران، خوزستان، کرمانشاه و مازندران برای به دست آورده دوبنده تیم ملی به جدال می‌پردازد.

وی در ادامه به حضور یحیی جساس دیگر کشتی گیر قمی در وزن 96 کیلوگرم اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اشاره کرد و یاد‌آور شد: این کشتی‌گیر ارزنده که از توانمندی بالایی برخوردار است در این وزن با کشتی گیرانی از خوزستان، تهران، اردبیل، کردستان و مازندران پیکار خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول