اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌وگو با فارس:

برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی باید شرایط مالی خوبی داشته باشیم

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگا‌ه‌های کشور باید شرایط مالی خوبی داشته باشیم.

برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی باید شرایط مالی خوبی داشته باشیم

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تمام فعالیت‌هایی که در راستای رشد و توسعه کشتی انجام می‌دهیم با محدودیت‌های مالی مواجه هستند اما هرگز دست از کار نکشیده‌ایم و با جدیت به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهیم اما برای حضور در لیگ که مستلزم هزینه‌ها و مخارج زیادی است باید از نظر مالی تامین شویم.

وی ادامه داد: البته هنوز نمی‌دانیم که فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی دقیقا چه زمانی برگزار می‌شود اما قبل از اینکه به تشکیل تیم فکر کنیم باید از نظر مالی خود شرایط را بسنجیم تا بتوانیم تیمی موفق را برای حضور در این رقابت‌ها تشکیل بدهیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه به عملکرد موفق کشتی‌گیران قمی در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: انصافا سطح رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور بالا بود چون هر چقدر به زمان برگزاری پیکارهای قهرمانی آسیا و جام جهانی سال 2014 نزدیک‌تر می‌شویم، انگیزه کشتی‌گیران بزرگسال برای نشان دادن توانمندی‌های خود به کادر فنی تیم ملی بیشتر می‌شود.

وی بیان کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در تهران با حضور برترین‌های این رشته از استان‌های مختلف برگزار شد چراکه مهمترین انگیزه کشتی‌گیران این است که عضو تیم ملی در مسابقات برون مرزی سال جدید میلادی باشند.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: بر اساس قوانین جدید فدراسیون جهانی کشتی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در هشت وزن برگزار شد و از استان قم نیز تیمی آماده متشکل از کشتی‌گیران مطرح در این پیکارها حضور یافت.

وی یاد آور شد: در پایان پیکارهای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور یک نشان برنز در وزن 130 کیلوگرم گرفتیم و اگر چه دلمان می‌خواست کشتی‌گیران قمی را در سایر اوزان نیز روی سکوهای اول تا سوم ببینیم اما در نهایت دو مقام پنجمی در دو وزن دیگر نصیب کشتی‌گیران ما شد.

حلوایی با بیان اینکه ترکیبی از بهترین‌های قم به کشتی فرنگی قهرمانی کشور اعزام شده بودند، افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در حالی به میزبانی تهران برگزار شد که کشتی‌گیران قمی در پایان روز نخست این پیکارها رتبه پنجم اوزان 71 و 75 کیلوگرم را کسب کردند.

وی یاد آور شد: تیمی که به نمایندگی از قم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور حضور یافته بود، ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کشتی قم محسوب می‌شد که همگی سابقه کسب مدال از پیکارهای کشتی رده‌های سنی مختلف و عضویت در تیم‌های ملی را داشتند.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: در پایان روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان بهرام جلالی در وزن 71 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 75 کیلوگرم موفق به کسب مقام پنجم اوزان خود شدند و روز دوم نیز چهار کشتی‌گیر دیگر قمی به مصاف حریفان رفتند که طی آن عباس نوری در وزن 130 کیلوگرم به مقام سوم و نشان برنز نائل شد.

انتهای پیام/78002/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول