اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در گفت‌و‌گو با فارس:

کشتی قم شانس کسب 3 مدال از مسابقات جوانان آسیا و جهان را دارد

دبیر هیئت کشتی استان قم از شانس بالای کشتی قم برای کسب 3 مدال از مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا و جهان در سال جدید میلادی خبر داد.

کشتی قم شانس کسب 3 مدال از مسابقات جوانان آسیا و جهان را دارد

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نونهالان و نوجوانان مستعد، آینده‌دار و توانمندی که مربیان پرتلاش و دلسوز کشتی قم تربیت کرده‌اند اکنون به جایگاهی رسیده‌اند که به تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دعوت می‌شوند.

وی ادامه داد: این مایه خرسندی و غرور تمام دست‌اندرکاران ورزش قم به خصوص خانواده کشتی است که ما هر ساله شاهد حضور کشتی‌گیران مستعد قمی در ترکیب تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و حضور آن‌ها در رقابت‌های مهم برون‌مرزی هستیم.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: اتفاق خوب دیگری که در کشتی قم رخ داده این است که هر سال کشتی‌گیران که سال قبل در رده سنی پایین‌تر عضو تیم ملی بوده‌اند، به تیم ملی رده سنی بالاتر راه می‌یابند و خوشبختانه جزو نفرات اصلی تیم‌های ملی در رقابت‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی کشتی فرنگی قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: اکنون نیز که شاهد آغاز اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان هستیم و این تیم از روز سه‌شنبه دهم دی‌ماه زیر نظر حسین‌زاده، رمضانی، شربیانی و باوفا به عنوان همکاران عبدالله چمن‌گلی در تیم کشتی فرنگی جوانان کار خود را آغاز کرده، سه کشتی‌گیر قمی نیز در بین نفرات دعوت شده به اردو قرار دارند.

رضایی با بیان اینکه اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از دهم دی‌ماه در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار ‌شده است، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی جوانان در هماهنگی با فدراسیون کشتی، اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان تا بیست و دوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اسامی نفرات دعوت شده به این اردو گفت: به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم سه کشتی‌گیر در اوزان 66، 74 و 96 کیلوگرم به این اردو دعوت شده‌اند و این کشتی‌گیران همان نفراتی هستند که سال گذشته میلادی عضو تیم ملی نوجوانان بوده‌اند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: مهدی عطارد در وزن 66 کیلوگرم با آینده‌ای بسیار درخشان و سابقه کسب مدال از رقابت‌های قهرمانی کشور می‌تواند با حفظ انگیزه و آمادگی خود یکی از نفراتی باشد که امسال به رقابت‌های جهانی و آسیایی می‌رود.

وی یادآور شد: مهدی ابراهیمی که در وزن 74 کیلوگرم به تیم ملی جوانان دعوت شده همان کشتی‌گیری است که تابستان امسال در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان موفق به کسب مدال برنز شد.

رضایی اظهار کرد: یحیی جساس نیز در وزن 96 کیلوگرم سومین قمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی جوانان است و امیدواریم که همچون سال‌های اخیر که کشتی‌گیران قمی همواره موفق و مدال‌آور بوده‌اند این سه فرنگی‌کار بار دیگر برای ورزش قم افتخار کسب کنند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول