اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

قهرمان کشتی قم عضو کمیته فنی مسابقات نوجوانان کشور شد

قهرمان سابق و سرمربی فعلی تیم‌های کشتی استان قم به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور انتخاب و معرفی شد.

قهرمان کشتی قم عضو کمیته فنی مسابقات نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از سوی فدراسیون کشتی، برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور با شرکت چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رده سنی از استان‌های مختلف به مدت 2 روز به میزبانی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی برنامه‌ریزی شده است و از امروز آغاز می‌شود.

بر این اساس شهر تبریز در حالی میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور را بر عهده گرفت که طبق تقویم فدراسیون کشتی این پیکارها تا دوشنبه شب شانزدهم دی‌ماه پیگیری می‌شود و برترین‌ها در 10 وزن معرفی خواهند شد.

هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی نیز به منظور تهیه و تدارک شرایط بهتر میزبانی، میزبانی این رقابت‌ها را با شرکت نزدیک به 220 فرنگی‌کار بر عهده گرفت و بدین ترتیب رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور با حضور این تعداد کشتی‌گیر برگزار خواهد شد.

این دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور با توجه به اینکه فدراسیون کشتی قصد دارد تیمی قوی را برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی سال جدید میلادی یعنی 2014 آماده کند از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.

بر همین اساس هیئت کشتی استان قم نیز علاوه بر معرفی سرمربی حال حاضر تیم کشتی فرنگی نوجوانان قم یعنی روح‌الله میکاییلی به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی این پیکارها، 10 کشتی‌گیر زبده و آماده را هم همراه با میکاییلی به تبریز اعزام کرده است.

در بین اعضای کمیته فنی این دوره از پیکارها، نام روح‌الله میکاییلی قهرمان اسبق و مربی خوشنام کشتی استان قم نیز به چشم می‌خورد در حالی که دیگر نفرات این کمیته علی اشکانی، بهرام حسین‌زاده و مجید جهاندیده از تهران و امید مولایی از آذربایجان شرقی به شمار می‌روند.

در حالی که این مسابقات در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم به انجام می‌رسد، فرنگی‌کاران قمی نیز با هدایت میکاییلی به دنبال کسب مدال از این پیکارها هستند تا قم همچنان به روند رو به رشد خود در کشتی فرنگی ادامه بدهد.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در حالی از امروز در تبریز برگزار می‌شود که به غیر از اعضای کمیته فنی، حسن بابک مدیر تیم‌های ملی نیز نظارت ویژه‌ای بر عملکرد کشتی‌گیران حاضر در این دوره از رقابت‌ها خواهد داشت.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول