اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم‌های کشتی فرنگی قم:

کشتی قم در سال 2014 سکوهای برتر جهان را تصاحب می‌کند

مربی تیم‌های کشتی فرنگی استان قم گفت: کشتی قم با توجه به نوابغ و استعدادهای بسیار خوبی که دارد در سال جدید میلادی سکوهای برتر کشتی جهان را تصاحب می‌کند.

کشتی قم در سال 2014 سکوهای برتر جهان را تصاحب می‌کند

روح‌الله میکائیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: سال 2013 در حالی به پایان رسید که خوشبختانه همچون سال 2012 و چند سال متوالی قبل از آن شاهد درخشش کشتی‌گیران غیور و توانمند قمی در ترکیب تیم‌های ملی بودیم.

وی اضافه کرد: کشتی‌گیران قمی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این سال توانستند با عضویت در تیم‌های ملی کشورمان و نشان‌دادن نبوغ و استعداد خود به رقابت‌های مهم برون‌مرزی اعزام شده و مدال‌های ارزشمندی کسب کنند.

مربی تیم‌های کشتی فرنگی استان قم بیان داشت: چهره‌هایی همچون مهدی ابراهیمی، مهدی مرادحاصلی، محمدجواد رضایی، علی فتاحی‌منش، ‌هادی علیزاده پورنیا، امیرحسین مولایی، علی زینتی‌رفاه، مهدی عطارد و چندین جوان جویای نام دیگر در این سال‌ها قم را در کشتی به استانی موفق و بزرگ تبدیل کرده‌اند.

وی تاکید کرد: مطمئنم سال 2014 نیز برای کشتی قم سال پرباری خواهد بود زیرا هم‌اکنون سه کشتی‌گیر قمی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان دعوت شده‌اند و دو کشتی‌گیر قمی نیز در تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان حضور دارند.

میکائیلی بیان داشت: رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2014 و همچنین مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در انتظار کشتی‌گیران بزرگسال ملی‌پوش و همچنین مسابقات جهانی و آسیایی جوانان پیش روی کشتی‌گیران جوان کشورمان قرار دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از حضور کشتی‌گیران قمی در کارگاه فنی تیم‌های ملی خبر داد و بیان داشت: کشتی‌گیران قمی از هفته آینده در دومین کارگاه فنی مشترک تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و جوانان حضور پیدا می‌کنند.

مربی تیم‌های کشتی فرنگی استان قم افزود: دومین کارگاه فنی مشترک تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و جوانان روزهای 20 تا 25 دی ماه در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می‌شود و از قم نیز دو کشتی‌گیر توانمند در این کارگاه حضور خواهد یافت.

وی یادآور شد: بر اساس دعوتی که از سوی فدراسیون کشتی از کشتی‌گیران مورد نظر برای حضور در این کارگاه صورت گرفته است، حامد بیرامی در وزن 55 کیلوگرم و بهرام اصلانی در وزن 71 کیلوگرم نمایندگان قم در این کارگاه فنی کشتی فرنگی خواهند بود.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول