اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-66

امانی: کرمانشاه میزبان مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور به ‌میزبانی کرمانشاه با حضور بیش از 250 کشتی‌گیر برگزار خواهد شد.

امانی: کرمانشاه میزبان مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور است

عباس امانی‌شهرک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور به‌ میزبانی کرمانشاه در روزهای 18 و 19 دی‌ماه سال‌جاری در سالن بزرگ امام خمینی و با حضور بیش از 250 کشتی‌گیر از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام شرایط برای میزبانی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه یکی از پایگاه‌های اصلی کشتی کشور به‌حساب می‌آید، عنوان کرد: استان کرمانشاه آمادگی میزبانی مطلوب این رقابت‌ها را دارد.

امانی‌شهرک خاطرنشان کرد: از یک ماه پیش ستادی در همین راستا در استان کرمانشاه تشکیل و جلسات هماهنگی این مسابقات در استانداری کرمانشاه برگزار شده است.

این مسئول در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های استاندار کرمانشاه و سایر مسئولان، اذعان داشت: همکاری و هماهنگی بسیار مطلوبی بین دستگاه‌ها و ارگان‌های کرمانشاه به ‌منظور برگزاری مطلوب‌تر این رقابت‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول