اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

زیرساخت‌های شهرک صنعت خرمدشت تأمین می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار قزوین از تأمین زیرساخت‌های شهرک صنعت خرمدشت ظرف یک سال آینده خبر داد.

زیرساخت‌های شهرک صنعت خرمدشت تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرمدشت با حضور مدیرعامل برق منطقه‌ای قزوین ـ زنجان، مدیر برق استان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران برگزار شد، اظهار کرد: تأمین زیرساخت‌های شهرک صنعتی سه هزار هکتاری خرمدشت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور است.

وی افزود: مهم‌ترین دغدغه و سرمایه‌گذاران تأمین زیرساخت‌ها از جمله برق و گاز بوده که مقدمات هماهنگی‌های لازم برای تأمین گاز و برق این شهرک فراهم شده به نحوی که پیمانکار خط انتقال گاز مشخص و عملیات اجرایش شروع شده است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: چنانچه شکل خاصی از جمله منابع مالی پیش نیاید پیش‌بینی می‌شود ظرف یکسال آینده گاز به درب شرکت برده و مقدمات لازم در خصوص تأمین 400 مگابایت برق که نیاز تقریباً 30 ساله شهرک را برآورده می‌کند نیز انجام شده است.

حبیبی ادامه داد: در حال حاضر کسانی که متقاضی احداث صنایع و سرمایه‌گذاری در شهرک باشند تأمین برق آنها از سوی شرکت برق تضمین شده است.

این مسئول هزینه تأمین 400 مگابایت برق را قریب به 900 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: کار اجرایی احداث یک ایستگاه 63 کیلو ولت که تقریباً 60 مگابایت برق تأمین می‌کند، شروع شده که حداکثر یکسال و نیمه آینده به انجام می‌رسد

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه سرمایه‌گذاران در خصوص تأمین زیرساخت‌ها جای نگران نداشته باشند، عنوان کرد: آنان موضوعات خود را در بخش‌های مختلف دنبال کرده و با توجه به آمادگی شرکت شهرک‌های صنعت، معدن و تجارت از آن طریق پیگیری کنند.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول