اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

تقویت هرچه بیشتر زیرساخت‌های ارتباطی در قم

استاندار قم بر تقویت هرچه بیشتر زیرساخت‌های ارتباطی در استان قم تاکید کرد و گفت:‌ باید مردم قم بتوانند همه امور اداری خود را در خانه و از طریق اینترنت و یا مراکز خدمات دولت الکترونیک انجام دهند.

تقویت هرچه بیشتر زیرساخت‌های ارتباطی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در دیدار هیئت مدیره مخابرات استان قم، بستر مخابرات را در امر ارتباطات جمعی مهم ارزیابی و از تلاشگران در این عرصه تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه امروز باید مردم شریف استان قم بتوانند همه‌ی امور اداری خود را در خانه و از طریق اینترنت و یا مراکز خدمات دولت الکترونیک انجام دهند، دسترسی 52 روستای استان قم به دفاتر ICT را گامی بلند در راستای دسترسی به این هدف مهم عنوان کرد و ارتقاء بیش از پیش جایگاه استان در این زمینه را خواستار شد.

استاندار قم حرکت روزافزون جوامع به سمت استفاده از اینترنت برای دسترسی به اخبار و اطلاعات روز دنیا را امری بدیهی خواند و افزود: باید از این بستر ارتباطی گسترده در اطلاع‌رسانی دقیق و سریع، ترویج دین مبین اسلام و تسهیل در امور روزمره مردم تلاش کرده و استفاده عموم مردم شریف استان را از این بستر ارتباطی تسریع کنیم.

این مسئول فعالیت گسترده دفاتر علماء در پاسخگویی به امور شرعی مردم از طریق اینترنت، ‌تلفن و پیام کوتاه را از کارکردهای مهم مخابرات استان دانست و از همکاری شرکت مخابرات استان در این زمینه قدردانی کرد.

در این دیدار دهناد مدیرعامل مخابرات استان قم نیز ضمن تبریک انتصاب شایسته استاندار قم، آمادگی خود را در راستای حرکت به سمت سیاست‌های اتخاذ شده از سوی استاندار قم اعلام کرد.

انتهای پیام/2258/ن/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول