اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهر:

شهرک صنعتی مهر بدون استفاده مانده است

فرماندار مهر گفت: بیش از 10 سال از افتتاح شهرک صنعتی این شهرستان می‌گذرد اما تاکنون هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری در آن انجام نشده است.

شهرک صنعتی مهر بدون استفاده مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سید محمد موسوی عصر امروز در همایش علمی چالش‌ها و فرصت‌های توسعه مهر که توسط موسسه آموزش عالی پارس و در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: بیش از 10 سال از افتتاح شهرک صنعتی این شهرستان می‌گذرد اما تاکنون هیچ‌گونه زمینه کاری که بتوان در آن سرمایه‌گذاری کرد انجام نشده است.

فرماندار شهرستان مهر با بیان اینکه این شهرستان می‌تواند مانند عسلویه باشد خاطر نشان کرد: برای حل مشکل اشتغال می‌طلبد که صنایع پایین‌دستی عسلویه به شهرستان مهر منتقل شود.

موسوی افزود: میعانات گازی می‌تواند فرآورده‌های بسیاری را داشته باشد و این امکان وجود دارد که جوانان و نیروهای جویای کار در این شهرستان با تلاش خود صنایع پایین‌دستی را ایجاد کنند.

نماینده عالی دولت در مهر در مورد تخصیص اعتبارات دو درصد نفت‌ و گاز به این شهرستان تصریح کرد: اگر اعتبارات دو درصد نفت و گاز عادلانه تخصیص پیدا کند بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

وی بیان کرد: از آن جایی که شهرستان‌های لامرد و مهر در حوزه آلایندگی پارس جنوبی قرار دارند باید کمک‌هایی به این دو شهرستان بشود.

فرماندار مهر در پایان سخنان خود گفت: برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در شهرستان مهر تدوین شده است.

انتهای پیام/2448/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول