اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

سند توسعه زیرساخت‌های مغفول‌مانده البرز ترسیم شود

نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کمبود زیرساخت‌ها در استان البرز ترسیم سندی برای توسعه این زیرساخت‌های مغفول‌مانده ضروری محسوب می‌شود.

سند توسعه زیرساخت‌های مغفول‌مانده البرز ترسیم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: توسعه و رشد استان البرز مستلزم توسعه زیرساخت‌ها است که متأسفانه این استان از لحاظ زیرساخت‌ها با کمبودهای بسیاری روبه‌رو است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در رشد و توسعه استان البرز سهم به‌سزایی داشته باشیم باید با تعامل و همدلی در توسعه زیرساخت‌ها گام‌های اساسی را برداریم و رشد این مهم را در استان البرز محسوس کنیم.

نماینده مردم کرج در ادامه سخنان خود خواستار تهیه و تدوین سند آمایش سرزمین توسط دستگاه‌های اجرایی در استان البرز شد و افزود: در این راستا تمامی دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به تهیه و تدوین سند چشم‌انداز دستگاه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

کولیوند افزود: تدوین این سند باید بر حسب بازه زمانی مشخصی ظرف مدت دو هفته مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رشد زیرساخت‌ها در استان البرز باید با توجه به تناسب جمعیت این استان با رشد همراه شود، ادامه داد: متأسفانه ما در بسیاری از بخش‌ها با کمبود زیرساخت‌ها مواجه هستیم که این مهم مشکلات بسیاری را برای استان ایجاد کرده است.

کولیوند یکی از مهمترین اقداماتی که باید در بخش زیرساخت‌های این استان انجام داد را توسعه زیرساخت‌های گردشگری عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه استان البرز دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است و زیباترین جاده جهان نیز در این استان وجود دارد، لازم است تا با توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری زمینه‌های حضور توریست و گردشگران را بیش از گذشته در این استان فراهم آوریم.

وی توسعه این صنعت در البرز را مهم خواند و گفت: با توسعه بخش گردشگری می‌توانیم علاوه بر جذب توریست در توسعه اقتصاد البرز نیز تأثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول