اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شورای اجرایی حزب‌الله:

توسعه زیرساخت‌ها در قم کاملا مشهود است

معاون شورای اجرایی حزب‌الله با بیان اینکه زائران توسعه زیرساخت‌های شهری قم را کاملا می‌بینند، گفت: این امر تاثیر روانی خوبی بر روی مسافران می‌گذارد.

توسعه زیرساخت‌ها در قم کاملا مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بلال نعیم در دیدار اعضای شورای اجرایی حزب‌الله با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: شهر قم پایتخت جهان تشیع و اسلام محسوب می‌شود و آنچه ما دریافته‌ایم اینکه این پایتختی تا زمان ظهور امام عصر(عج) باقی خواهد ماند.

وی افزود: بی‌شک هر کس به قم سفر می‌کند در همان ابتدا، حقیقت تشیع را در می‌یابد و همه زائران این احساس را دارند که تغییرات گسترده‌ای نسبت به چند سال گذشته صورت گرفته است.

معاون اجرایی شورای حزب‌الله در حوزه سلامت و بهداشت با بیان اینکه زائران توسعه زیرساخت‌های شهری قم را کاملا می‌بینند، عنوان داشت: این امر تاثیر روانی خوبی بر روی مسافران می‌گذارد زیرا شکل و شمایل شهری بر روی طلاب و دیگر مسافران تاثیری شگرف دارد.

وی ادامه داد: عالمان و طلابی که در فضایی سالم و مفید از نظر شهری زندگی می‌کنند به یقین فرصت و روحیه بهتری برای تحصیل دارند و شهرداری قم به این تاثیرگذاری فیزیکی واقف است.

نعیم با اشاره به ارائه خدمات شهری به همه اقشار خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های رفتاری و معنوی شهروندان در ارتباط با طلاب نیز مد نظر مجموعه مدیریت شهری قم قرار دارد و به یقین شهرداری اقدامات خود را در همین راستا سامان‌دهی می‌کند.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول