اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد مازندران خبر داد

شناسایی 250 نخبه تحت حمایت کمیته امداد مازندران

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد مازندران از شناسایی 250 نخبه تحت حمایت این نهاد در مازندران خبر داد.

شناسایی 250 نخبه تحت حمایت کمیته امداد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، هادی حسین‌زاده اظهار داشت: حوزه مدیریت فرهنگی استان برای انجام ماموریت محوله مبنی بر توانمندسازی فکری و فرهنگی جامعه مددجویی، حمایت مادی و معنوی از نخبگان و استعدادهای برتر را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: با شناسایی نخبگان با شکوفاسازی، تقویت و هدایت استعدادهای برجسته و بالقوه دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ضمن شرکت آنان در مسیر توانمندسازی سهم قشر محروم جامعه در تولید علم و تکنولوژی را ارتقا می‌دهیم.

حسین‌زاده درباره اینکه چه کسانی می‌توانند از این خدمات ویژه برخوردار شوند، گفت: برگزیدگان المپیادهای علمی معتبر داخلی و خارجی، حائزان رتبه‌های برتر کنکور سراسری، برگزیدگان جشنواره‌های علمی داخلی و خارجی، مخترعان و مبتکرانی که اختراعات آنها به ثبت رسیده، قهرمانان ورزشی کشوری، آسیایی و جهانی می‌توانند از خدمات امداد استفاده کنند.

وی ادامه داد: برگزیدگان آثار برتر هنری، مولفان و مترجمان کتب، نویسندگان، شاعران، حافظان و قاریان برتر قرآن کریم هم می‌توانند از خدمات و حمایت ویژه نخبگان و استعدادهای برتر این نهاد بهره‌مند شوند.

مدیر امور فرهنگی امداد مازندران گفت: تاکنون 250 نخبه و استعداد برتر در سطح استان شناسایی شده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/2296/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول