اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد موفقیت‌های خود را مدیون خبرنگاران است

مسئول روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد بیشترین ارتباط را با خبرنگاران در سطح استان دارد و بیشتر موفقیت‌های خود را مدیون رسانه و خبرنگاران است.

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد موفقیت‌های خود را مدیون خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مصیب حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌های استان از فعال‌ترین و موثرترین رسانه‌ها هستند که در سال‌های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی آن‌ها در مسیر توسعه این استان بودیم.

وی با بیان اینکه رسالت‌های روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در یک راستا است، افزود: مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های محلی نهایت همکاری و کمک به امدادگران را در این استان داشته که امید است این همکاری‌ها برای بهبود خدمات و انعکاس عملکرد نظام به محرومان تداوم و گسترش یابد.

مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بدون رسانه نمی‌توان به هیچ هدفی در کمیته امداد امام خمینی دست پیدا کرد از همین رو روابط عمومی خود را در کنار دیگر رسانه‌ها می‌بیند تا به کمک آن‌ها به اهداف این نهاد مقدس که مهم‌ترین آن‌ها توانمند کردن خانواده‌ها و تحکیم بنیان خانواده است، دست پیدا کنیم.

حیدری تهیه 36 گزارش مکتوب، 14 مصاحبه مطبوعاتی، 12 جوابیه و اطلاعیه و اصلاحیه را از دیگر برنامه‌های این اداره در حوزه خبر و در طول سال‌جاری خواند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از کارهایی که انجام شده، جمع‌آوری و تهیه‌ بریده‌ جرایدی است که اخبار این نهاد را درج کرده‌اند به طوری که در 9 ماه گذشته سال، 290 بریده جراید در آلبوم‌های مخصوص ثبت و بایگانی شده است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عملکرد روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی البته به این موارد ختم نمی‌شود و شاید اوج فعالیت‌های این اداره در ایجاد ارتباط موثر با رسانه ملی یعنی صدا و سیما باشد که براین اساس انجام 23 گزارش تلویزیونی و 63 گزارش رادیویی در حوزه‌های مختلف نشان از ارتباط سازنده روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی با صدا و سیما است.

وی تصریح کرد: همچنین کمیته امداد امام خمینی در 90 ماه گذشته سال 29 خبر تصویری و 43 خبر رادیویی جمعاً به مدت 154 دقیقه از شبکه استانی در نوع خود آمار قابل توجهی است.

مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی در نه ماه گذشته سال چهار تیزر تلویزیونی و چهار تیزر رادیویی را در حوزه‌های مشارکت و اکرام و سایر موارد تولید و پخش کرده است.

حیدری تهیه یک‌هزار و 393 عکس خبری و آرشیوی و یک‌هزار و 465 دقیقه تصویربرداری، پنج نشست خبری، برگزاری دو تور خبرنگاری، سه زیرنویس تلویزیونی و اشتراک با روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها را از دیگر اقدامات مهم این روابط عمومی در این مدت عنوان کرد. 

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه تبلیغات و انتشارات نیز چاپ 212 متر بنر، برگزاری 13 همایش، یک نمایشگاه و برگزاری 128 مراسم اداری ملی و مذهبی، دعوت از 16 قاری،17 مداح، 29 سخنران و 18 مجری در کارنامه روابط عمومی دیده می‌شود.

حیدری تصریح کرد: روابط عمومی در حوزه اطلاع‌رسانی بیش از 30 هزار و 800 پیامک را به مناسبت‌های مختلف با اهداف متفاوت ارسال کرده است.

وی یادآور شد: اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان در سال گذشته در سه ماه اول سال رتبه هفت، در سه ماه دوم رتبه سه، در سه ماه سوم و چهارم رتبه اول و در مجموع رتبه دوم کشوری را در بین روابط عمومی‌های کمیته امداد امام خمینی کشور کسب کرده است.

انتهای پیام/82009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول