اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

کمک بیش از 10 میلیارد ریالی مردم به کمیته امداد کهگیلویه

رئیس کمیته امداد کهگیلویه از جمع‌آوری بیش از 10 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در 9 ماه سال‌جاری در کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

کمک بیش از 10 میلیارد ریالی مردم به کمیته امداد کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با فارس در کهگیلویه از جمع‌آوری بیش از 10 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در 9 ماه اول سال‌جاری در کمیته امداد امام خمینی این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: نصب صندوق‌های بزرگ در محل‌های پرتردد، چهارراه‌ها، مسیرهای ورودی و خروجی شهرها و روستاها و میادین شهر و توزیع صندوق‌های متوسط در ادارات و مطب‌ها و مکان‌های عمومی پر جمعیت و توزیع صندوق کوچک در منازل باعث شده کمک‌های نقدی مردم به این نهاد روز به روز بیشتر شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه افزود: در طول سال کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های بزرگ، متوسط و کوچک و طرح‌های مختلف مانند مفتاح‌الجنه، روز جهانی قدس، همیان مولا، طرح رحمت، طرح کوثر، جشن رمضان، عید سعید فطر و سایر برنامه‌ها، برنامه‌ریزی و جمع‌آوری خواهد شد و به دست نیازمندان می‌رسد.

این مسئول عنوان کرد: در همین راستا در 9 ماه گذشته سال‌جاری مبلغ بیش از 10 میلیارد و 187 میلیون ریال در سرفصل‌های مختلف در کمیته امداد امام خمینی شهرستان کهگیلویه جمع‌آوری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده تاکنون از مبالغ جمع‌آوری شده در طول سال گذشته بیشتر است و این خود نشانه رشد فرهنگ نوع‌دوستی و فرهنگ احسان و انفاق در بین مردم است.

وی ضمن تشکر از اعتماد همه‌جانبه مردم فهیم و نوع‌دوست شهرستان به این نهاد، یادآوری کرد: مبالغ جمع‌آوری شده از این صندوق‌ها و طرح‌ها در بین ایتام و نیازمندان برابر دستورالعمل‌های جاری توزیع می‌شوند.

رحیمی‌نیا با بیان اینکه خیرین و مردم نیکوکار شهرستان همواره و در مناسبت‌های مختلف نیازمندان این نهاد را یاری می‌کنند، یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی در جهت ارتقای ارائه خدمات بیشتر در قالب معیشت، تامین مسکن، ارتقای سطح فرهنگی، نیازهای درمانی و اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش برنامه‌ریزی‌های مدونی را تدوین کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه یکی از اهداف جمع‌آوری صدقات را محرومیت‌زدایی و برطرف کردن مشکلات خانوارهای نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت فریضه صدقه و اثرات قابل توجه آن در زندگی انسان که مورد تاکید خداوند متعال و پیامبر مکرم اسلام و ائمه معصومین است، هموطنان مسلمان و نوع‌دوست ما نیز در این زمینه اهتمام و تلاش وافری دارند.

انتهای پیام/82002/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول