اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

جمع‌آوری 1.7 میلیارد ریال از صنادیق کمیته امداد جم

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از جمع‌آوری 1.7 میلیارد ریال از صنادیق کمیته امداد جم خبر داد.

جمع‌آوری 1.7 میلیارد ریال از صنادیق کمیته امداد جم

مسلم انیژپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: حمایت از ایتام و افراد بی‌سرپرست از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد جم است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از جمع‌آوری 1.7 میلیارد ریال از صنادیق کمیته امداد جم خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 1.7 میلیارد ریال در آمد صنادیق صدقات کمیته امداد جم بوده است.

انیژپور ابراز داشت: بر اساس آمار و ارقام موجود، در نه ماهه ابتدایی سال در آمد صنادیق صدقات این شهرستان یک میلیارد و 707 میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: واحد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد این شهرستان توانسته با توزیع صحیح صندوق‌های کوچک بین نیکوکاران و نصب صندوق‌های صدقات در سطح شهر موجب مشارکت خوب مردم در این امر شود.

رئیس کمیته امداد جم گفت: این کمک‌ها در راستای درمان، مسکن، فرهنگی و... برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان جم هزینه می‌شود.

انیژپور یادآور شد: در سال جاری در راستای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان اقدامات زیربنایی و مهمی انجام شده که این روند تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: همکاری مردم با کمیته امداد نقش بسیار مهمی در موفقیت این نهاد دارد و امیدوار هستیم روز به روز این همکاری‌ها بیشتر و موثرتر شود.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول