اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان:

صنادیق کمیته امداد کنگان شناسنامه‌دار می‌شوند

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: صنادیق کمیته امداد کنگان شناسنامه‌دار می‌شوند.

صنادیق کمیته امداد کنگان شناسنامه‌دار می‌شوند

مراد شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: برای تمام افراد تحت پوشش اعم از جوانان و بزرگسالان و مردان و زنان برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از برگزاری کارگاه ازدواج آگاهانه برای دختران در آستانه ازدواج کمیته امداد کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی ابراز داشت: کمیته امداد دیگر تنها کمک مالی به خانواده‌های نیازمند نمی‌دهد بلکه ما معتقد هستیم کمک مالی باید در کنار برنامه‌های فرهنگی باشد و در این صورت است که خانواده‌ها می‌توانند به خودکفایی برسند.

وی افزود: کارگاه‌های مختلفی در راستای کمک به مددجویان مانند کارگاه حجاب، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، خودکفایی و.. برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از برگزاری کارگاه ازدواج آگاهانه در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این کارگاه در راستای ازدواجی آگاهانه و عاقلانه برای دختران در آستانه ازدواج این شهرستان برگزار شد.

شمس‌الدینی در ادامه از اجرای طرح ساماندهی صنادیق صدقات در کنگان خبر داد.

وی اظهار داشت: طرح ساماندهی، کدگذاری و درج شماره تلفن معاون توسعه مشارکت‌های مردمی بر روی صنادیق بزرگ کمیته امداد اجرا می‌شود.

این مسئول افزود: این طرح به منظور شناسایی و شناسنامه‌دار کردن تمام صنادیق بزرگ موجود در سطح شهرستان، برقراری ارتباط مستقیم، دریافت نظرات و پیشنهادات مردم خیر و نیکوکار امر فوق صورت پذیرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: عملیات شناسنامه‌دار کردن صنادیق و درج تلفن ضروری بر روی صنادیق برای آگاهی از نظرات و پیشنهادات سازنده شهروندان نصب شده است.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول